۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۳۷۹۵۴
حجت الاسلام والمسلمین روحانی:

دولت با تمام توان برای حل معضلات و مشکلات کرمانشاه اقدام خواهد کرد

رییس جمهور در سفر به کرمانشاه گفت: به آسیب دیدگان اطمینان می دهم که دولت با تمام توان خویش وارد عمل شده و در کوتاه ترین مدت ممکن برای حل معضلات و مشکلات موجود تلاش خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور ساعتی پیش با استقبال استاندار کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

حجت الاسلام روحانی در بدو ورود به کرمانشاه ابراز داشت: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزء آرزوهای من بود اما نه در چنین شرایطی که مردم غم دار هستند و دچار مصیبت شده اند.

رییس جمهور تصریح کرد: امیدواریم در روزهای خوش و روزهای افتتاح طرح ها باز به کرمانشاه سفر کنیم، شهری که مردم آن همواره مرزدار و مرزبان خوبی برای کشور عزیز ایران بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: سفر به کرمانشاه برای عرض سلام و تسلیت بخاطر حادثه زلزله ای که پیش آمد و صدها تن از هموطنان عزیز ما جان باختند و هزاران نفر نیز مصذدوم شدند و این حادثه آلامی برای دل ایرانیان بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تأکید کرد: امروز به نمایندگی از ملت ایران به مردم شریف کرمانشاه تسلیت می گویم و مردم کرمانشاه بدانند که همه مردم ایران در کنار آنها هستند و هیچ ایرانی نیست که به فکر مردم حادثه دیده کرمانشاه نباشد، همه در کنار هم برای رفع مشکلات تمام توان خویش را بکار می گیریم.

رییس قوه مجریه بیان داشت: از همه مردم ایران و به ویژه مردم کرمانشاه که از لحظات اولیه کمک رسانی به حادثه دیدگان را آغاز کردند و از همه مسؤولان و مقامات دولتی و یا نظامی از ارتش و سپاه و بسیج، هلال احمر، بخش های امدادی، بنیاد مسکن، وزارت کشور، وزارت بهداشت، وزارت راه و نیرو و همه آنهایی که برای برطرف شدن مشکلات مردم تلاش کردند قدردانی می کنم.

رییس جمهور با تقدیر از امداد هوایی و تلاش فوق العاده برای کمک رسانی به مردم زلزله زده مطرح کرد: امداد هوایی کار را تسهیل کرد زیرا اگر این پروازها نبود مسلمأ کمک رسانی به مردم حادثه دیده بسیار سخت تر می شد.

وی در ادامه اظهار داشت: از همه کشورهای همسایه و کشورهایی که با ملت ایران همدردی کردند تشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تأکید کرد: به آسیب دیدگان اطمینان می دهم که دولت با تمام توان خویش وارد عمل شده و در کوتاه ترین مدت ممکن برای حل معضلات و مشکلات موجود تلاش خواهد کرد.

رییس جمهور عنوان داشت: مسؤول اصلی بازسازی منازل مردم بر عهده بنیاد مسکن است و امید است با همکاری مقامات دولتی و نظامی و خیرین و سمن های مردمی مشکل مسکن مردم هرچه سریع تر برطرف شود، مردم باید خود خانه ها را بازسازی کرده و یا از نو بسازند و دولت باید وام بلاعوض در اختیار مردم حادثه دیده قرار دهد.

وی در پایان گفت: برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان تقاضای صبر و اجر می نمایم و مردم حادثه دیده بدانند که رحمت خداوند مایه دلگرمی همه مردم است و خدا مردم را تنها نخواهد گذاشت./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات