۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۳۷۸۹۸
آیت الله ممدوحی در گفت وگو با رسا:

دولت مردم زلزله زده را رها نکند/ مسؤولان نسبت به جبران خرابی ها و امدادرسانی بیشتر اهتمام کنند

آيت الله ممدوحی با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله استان کرمانشاه، خواستار امداد رسانی و توجه ویژه به آسیب دیدگان این حادثه از سوی مسؤولان شد.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله استان کرمانشاه، خواستار امداد رسانی و توجه ویژه به آسیب دیدگان این حادثه از سوی مسؤولان شد.

وی با اشاره به وضعیت و روند امداد رسانی به حادثه دیدگان افزود: تاکنون مسؤولان و دستگاه ها وارد عمل شده اند و برای کمک کردن به آسیب دیدگان تلاش می کنند اما این روند باید ادامه پیدا کرده و مردم زلزله زده را رها نکنند.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خوشبختانه سپاه، دولت، مردم و سایر نهادهای کشور پای کار آمده اند، اظهار داشت: مردم در شرایط سختی قرار دارند و دولت و مسؤولان باید نسبت به ترمیم ضررها و آسیب هایی که به مردم وارد شده اقدام و اهتمام کنند که می تواند مرحمی بر دل سوخته آن ها باشد.

وی ادامه داد: چادرها، غذا، دارو و مسائل مورد نیاز مردم زلزله زده باید تأمین شود، دولت و مسؤولان باید امداد رسانی ها را به صورت جدی ادامه دهند و نسبت به جبران خرابی ها اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به حضور طلاب برای کمک رسانی به آسیب دیدگان ابراز داشت: اگر طلاب در کنار آسیب دیدگان حضور داشته باشند کار نافعی است و می توانند مایه دلگرمی مردم شوند، طلاب می توانند احتیاجات روحی مردم را برطرف کنند و همچنین می توانند در عرصه های دیگر نقش آفرین باشند./1323/ت302/ب1

ارسال نظرات