۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۳۶۷۳۳
روز جمعه؛

مستند مدح عشق از شبکه اول سیما پخش می شود

مستند مدح عشق که روایتی شاعرانه و هنرمندانه از محبت مردم اهل سنت کردستان به اهل بیت(ع) است روز جمعه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.
مستند مدح عشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امروزه وحدت میان اقوام و مذاهب به مثابه فرصتی است که باید از آن استفاده و تا حد امکان پایه های اجتماعی و فرهنگی آن را در جامعه تقویت کرد.

مساله وحدت و انسجام همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر لزوم تقویت آن توصیه و بر هجمه های دشمنان علیه این مساله هشدار داده اند.

مؤسسه رسا پیرو عمل به منویات و مطالبات رهبری و در پی غفلت رسانه ملی از این مساله در اقدام هماهنگ و کارشناسی شده اقدام به ساخت سلسله مستندهایی در این باره کرده است که از آن میان می توان به مستند آیینه های محبت، مدح عشق، تیغ انگلیسی و سلطان آب اشاره کرد.

هادی شاملو تهیه کننده و کارگردان این مجموعه مستندها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت:‌ بازتاب و انعکاس نظران علمای بلاد و افراد نخبه در استان های کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی و جنوبی و گلستان سبب همگرایی بیشتر میان اقوام و مذاهب درکشور می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصرار و پافشاری بر روی مسائل مشترک میان مذاهب از اموری است که باید با پرداخت هنرمندانه در جامعه ترویج و باید از نگاه شعاری در این زمینه پرهیز شود.

شاملو با بیان این که محبت به اهل بیت(ع) میان مذاهب اسلامی از اهم مشترکات اسلامی است، خاطرنشان کرد: بحث محبت به اهل بیت(ع) در میان مذاهب مشترکی مغفول است که باید با انعکاس نظرات افراد نخبه و مردم، ابهامات در این زمینه برطرف و روشن شود.

گفتنی است مستند مدح عشق که با استقبال مخاطبان در رسانه ملی مواجه شده است در شبکه های سوم سیما و شبکه افق در ماه محرم پخش شده است.

لازم به ذکر است، مستند مدح عشق که روایتی شاعرانه و هنرمندانه از محبت مردم اهل سنت کردستان به اهل بیت(ع) است روز جمعه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت./۹۷۹/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات