۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۳۶۷۲۲
امام جمعه تبریز:

تکریم ارباب رجوع نباید در حد شعار باقی بماند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: انتظار داریم مردم وقتی به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند، با رضایت کامل امور خود را پیگیری کنند که لازمه این امر مبارزه با فساد و مفسدان است.
دیدار اعضای شورا و شهرداری با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی صبح امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر خدمت بی‌منت مجموعه شهرداری به مردم اظهار داشت: تمام تلاش‌ها باید در قواره شهر و در شان شهروندان باشد.
وی با تأکید بر این‌که تکریم ارباب رجوع نباید در حد شعار باقی بماند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم وقتی به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند، با رضایت کامل امور خود را پیگیری کنند، لازمه این امر مبارزه با فساد و مقابله با مفسدانی است که به دنبال بدنامی مجموعه شهرداری هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که وحدت و همدلی شهردار با شورای شهر لازمه تحقق اهداف و برنامه های شهری است، گفت: با توجه به این‌کهه شهر تبریز به عنوان پایتخت نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی انتخاب شده است؛ نیامند عزم جدی و همت عالی شهرداری و شورای هستیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر تحقق مشارکت مردمی در ویژه برنامه های تبریز 2018 گفت: این رویداد بین‌المللی با توجه به سابقه دینی و تاریخی تبریز انتخاب شده است؛ بنابر این شهرداری بایستی در راستای کمک به احیای مراکز مذهبی همت مضاعف به خرج دهد.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود پرهیز از مسایل سیاسی و جناحی را ضرورتی مهم برای موفقیت شورا و شهرداری دانست و گفت: بازی‌های سیاسی در مجموعه خدمات‌رسان شهرداری جایی ندارد، بنابر این هدف باید خدمت به مردم باشد و بس، که اگر غیر از این باشد؛ ضرر کرده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: با توجه به همت شهردار و پشتیبانی شورای شهر تبریز، به آینده شهر خوش‌بین هستم. حسن مهم شهردار تبریز این است که ایشان از بطن شهرداری و با آشنایی کامل با مسایل شهر، وارد مسؤولیت اجرایی شده‌اند.
همچنین ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در سخنانی با بیان این‌که حمایت امام جمعه فرهیخته‌ تبریز و پشتیبانی شورای اسلامی شهر، لازمه توسعه شهر است، اظهار داشت: رضایت خدا و مردم را ملاک عمل خود می‌دانیم؛ در این راه قانون فصل‌الخطاب ما خواهد بود و سعی می‌کنیم این اصل را در مقام عمل و به شکل واقعی ثابت کنیم.
وی با بیان این‌که به دنبال افتتاح چند پروژه مهم برای رویداد بین المللی تبریز 2018 هستیم، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که به شورا ارایه دادیم، کاملا علمی و تخصصی است که خروجی آن تقویت شاخص‌های زندگی را هدف قرار داده است./935/پ
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات