۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۳۶۶۱۲
نماينده ولي فقيه در پاكدشت مطرح كرد؛

جامعه مسؤول دلسوز و فداکار می خواهد/ مسؤولان به فکر مردم باشند

نماينده ولي فقيه در پاكدشت با بيان اينكه مسؤول اصلاح طلب یا اصولگرا برای ما محترم است،‌ گفت: چيزي كه مهم است انجام كار است؛ مردم مسؤول دلسوز و فداكار می خواهند نه مسؤولان تنبل.
حسن لزومي پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاكدشت صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نا رضایتی از وضعیت اين شهرستان، گفت: پاكدشت با وجود ظرفيت و استعدادهاي بالاي خود با این همه جمعیت چه پيشرفتي نسبت به شهر های دیگر کرده است، چه خدمات رفاهی ارزشمندی برای مردم، ورزشکاران، بانوان، جوانان انجام شده است.

وي با بيان اينكه در این نظام دست مسؤولان برای خدمت به مردم باز است، افزود: هر کاری براي آسايش مردم انجام شود حتی اگر مصوب هیأت دولت یا مجلس شوراي اسلامي هم نباشد، آن كار خداپسند و فطعاً مورد تأیید رهبری قرار می گیرد.

نماينده ولي فقيه در پاكدشت با اشاره به آغاز به كار استانداران جديد و مسأله مهم جابجایی مدیران ارشد اجرایی در شهرستان ها، سوابق چهارساله دولت را يادآور شد و تصريح كرد: سابقاً در یک دولت، پاکدشت سه فرماندار به خود دید، آشنا شدن با شهر کار بسیار سختی است، اصراری بر بومی بودن مسؤولان نيست ولی در حال حاضر و شرایط فعلی اگر مسؤول بومی انتخاب شود بار سنگینی از روي دوش ديگران برداشته می شود، چرا پای امام جمعه دائماً بايد در استانداری، بنیاد مستضعفان و جاهای دیگر باشد؟!

وی خاطر نشان كرد: در زمان تودیع و معارفه فرماندار قبلي خطاب به معاون سیاسی استانداري تهران گفتم شما در این دولت غیر از اصلاح طلب کسی را که سر کار نمی گذارید هر چند اصلاح طلب یا اصول گرا برای ما محترم است اما چيزي كه مهم است، اين است كه کار انجام شود، مسؤولي كه اصلاح طلب باشد و کارکن، فداکار، وقت گذار و دلسوز، او را روي چشممان مي گذاريم، اما اگر مسؤول اصولگرا باشد و تنبل و منفعت طلب بايد برورد دنبال كار خودش!

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان پاكدشت با گلايه از كم كاري مسؤولان در پاكدشت، ابراز كرد: تاکنون مدیران ارشد اجرایی در این شهرستان بسیار آمده اند و اتلاف وقت کردند و به دنبال گذراندن زندگی خودشان بودند و به برکت این نظام به همه چی رسیدند هر چند كه برای مردم كاري نکردند، بنده بارها از مسؤول غیربومی گزیده شدم به طوري كه بعد از گذشت یک سال و معرفی شهرستان به او، نفر جدید تازه می خواهد سلایق خود را عرضه کند.

وي با بيان مشكلات موجود در شهرستان محل خدمتش، مطرح كرد: مشكلات بزرگي اعم از کمربندی، حل و فصل موقوفات پاکدشت، خط ریل شهری، فاضلاب شهری و... در شهرستان پاكدشت وجود دارد كه با انتخاب يك مسؤول بومي او مي تواند سريعاً وارد عمل شود و از زماني كه به سمت خود منصوب شود دیگر لازم نيست وقت خود را صرف شناسایی افراد، پرسنل، امورات سیاسی و اجتماعی کند.

مؤسس حوزه علميه امام صادق(ع) پاكدشت با تأكيد به اینکه مدیر بومی هیچ فرصتی را در شبانه روز برای آشنایی نمی خواهد بگذارد، اظهار كرد: وقتی یک مدیر بومی معرفی شود مردم فوراً از اون طلب خدمت مي كنند و به دنبال مطالبات خود می روند اما وقتي یک فرد غیر بومی به سر کار می‌آید تا یک‌سال نمی‌شود از او مطالبه‌ای داشت و اگر از او كاري مطالبه شود؛ مي‌گويد كه من هنوز نمی شناسم، نمی دانم و وقتی هم که با محیط و افراد آشنا می‌شود وقت رفتنش از شهر فرا مي رسد.

حجت الاسلام لزومي در پايان با ابراز اينكه مسؤول بومي نمی تواند به راحتی تخلف كند، بيان كرد: مسؤول بومی خودش و خانواده اش در همين شهر زندگی می کنند و با مردم رو در رو هستند، او حداقل مراعات زندگي و آينده خود را می کند اما مسؤول غیربومی باشد می گوید هر کاری کردیم به هر کسي هر حرفی يا توهینی کردیم، و يا اگر کم کاری داشتيم ما كه  از اینجا خواهيم رفت./804/۲۰۲/ح

ارسال نظرات