۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۴۸۳
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

ملت ايران مقابله با ظالم را از مكتب عاشورا و كربلا آموخته است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، گفت: ايستادگي در برابر ظلم و ظالم و ستمگر و مقابله با زورگو درس هايي است ملت ايران از مكتب عاشورا و فرهنگ كربلا آموخته است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني مراسم ۱۳ آبان در كاشان مراسم ۱۳ آبان در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني صبح امروز در مراسم سيزده آبان كه در سالن شهداي بسيج كاشان برگزار شد، گفت: يوم الله 13 آبان روز مبارزه ملي با استكبار جهاني است.

وي افزود: استكبار جهاني از همان آغاز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با ترور شخصيت هاي تأثيرگذار كشور و توطئه و اختلاف و شكاف بين نيروهاي انقلابي توطئه هاي خود را براي تضعيف نظام نوپاي ايران اسلامي آغاز كرد، از اين رو دانشجويان انقلابي پيرو خط امام براي خاتمه دادن به توطئه هاي آمريكا، سفارت آمريكا كه تبديل به لانه جاسوسي آمريكا در تهران شده بود را به تسخير خود درآوردند.

حجت الاسلام حسيني، با اشاره به فرازي از فرمايشات مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامي با دانش آموزان و دانشجويان، گفت: اگر بخواهيد به استقلال واقعي برسيد و عنصر تأثيرگذار در جامعه باشيد و به عنوان يك كشور آزاد و مستقل و عزتمند باشيد، بايد دشمن شناس باشيد.

وي با اشاره به توطئه هاي فراوان آمريكا عليه نظام و انقلاب اسلامي ايران طي 40 سال گذشته، گفت: جنگهاي داخلي، حمايت از منافقين، ترورنخست وزير و رييس جمهور و نمايندگان مجلس، تحميل جنگ 8 ساله عراق به ايران، سرنگوني هواپيمايي مسافربري ايران در آبهاي خليج فارس و شهادت 290 مسافر مظلوم و بيگناه، تحريم و تهديدهاي آمريكا تنها بخشي از توطئه ها و جناياتي است كه آمريكا عليه ملت ايران داشته است.  

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان، گفت: نامگذاري 13 آبان به عنوان روز استكبار ستيزي براي اين است كه نه در ايران بلكه در سراسر هر جنايتي رخ داده است آمريكا مستقيم و يا غير مستقيم در آن نقش داشته است.

به گفته وي، امروز نيز داعش كه منطقه را به آتش و خون كشيده است، فرزند نامشروع صهيونيست و آمريكا است كه هیلاری كلينتون نيز صراحتا اعتراف كرده است، آمريكا به وجود آورنده داعش است.

حجت الاسلام حسيني، آتش و جنگ وخونريزي در منطقه خاورميانه از جمله افغانستان، پاكستان، عراق و سوريه و يمن را نتيجه جنگ افروزي هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي اسرائيل خواند و افزود: امروز مردم بي گناه و مظلوم يمن در حالي زير آتش بمباران هواپيماهاي آل سعود و آمريكا و اسرائيل قرار دارند و مظلومانه به شهادت مي رسند كه مدعيان دروغين حقوق بشر سكوت كرده و هيچ عكس العملي از خود نشان نمي دهند.

وي، ديوار ظلم و ظالم را شكستني خواند و با اشاره به اينكه استكبار جهاني شكست خورده است، گفت: ملت مسلمان و قهرمان ايران اسلامي با تأسي از فرهنگ عاشورا و كربلا هيچگاه زير بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت و مانند هميشه در خط اول مبارزه با استكبار جهاني و صهيونيست جهاني قرار دارند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، گفت: ايستادگي در برابر ظلم و  ظالم و ستمگر و مقابله با زورگو درسهايي است ملت ايران از مكتب عاشورا و فرهنگ كربلا آموخته اند و هيچگاه زير بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت و در برابر هر متجاوز و زورگويي ايستاده و خواهند ايستاد.

حجت الاسلام حسيني، يادآور شد: امروز نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران و جبهه مردمي حشد الشعبي درعراق هيمنه آمريكا را در هم شكسته اند و آمريكا و نيروهاي متحد آمريكا در منطقه شكست سختي را از اين دو جبهه مردمي دريافت كرده اند و آمريكا را به شدت عصباني كرده اند.

به گفته وي، اگر آمريكا امروز تمام هجمه هاي خود را عليه سپاه به كار بسته است و سپاه را تهديد به تحريم كرده است براي اين است كه ضربات مهلكي را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران دريافت كرده است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، اظهار داشت: امروز آمريكا براي جبران شكست هاي خود در منطقه از تهديد ها و افزايش تحريم ها و پاره كردن برجام و جنگ فرهنگي و تهاجم فرهنگي و نفوذ استفاده كرده است اما مطمئن باشيد همانگونه كه طي 40 سال گذشته همه توطئه ها و نقشه هاي آمريكا نقش بر آب شده است، باز هم تمامي نقشه هاي آمريكا نقش بر آب خواهد شد و نصرت و پيروزي از آن ملت مسلمان و مبارز ايران اسلامي است.

لازم به توضيح است در پايان مراسم 13 آبان و راهپيمايي باشكوه 13 آبان دركاشان، تشييع پيكر تازه تفحص شده و مطهر سعيد كبيري از سوی مردم شهرستان كاشان از مجموعه ورزشي شهداي بسيج كاشان در خيابان شهيد بهشتي به طرف ميدان كمال الملك برگزار شد و سپس به گلزار شهداي دارالسلام منتقل و به خاك سپرده شد، شهيد سعيد کبيري 28 فروردين سال1367 در 22 سالگي در تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسيد و پيکر مطهر او بعد از گذشت 29 سال از شهادتش، شناسايي و به زادگاهش كاشان بازگشت. /1307/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات