۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۳۷۱
رييس مرکز تعالي معنوي کوثر قم:

استكبارستيزي خط ترسیم شده از سوی قرآن است

رييس مرکز تعالي معنوي کوثر قم، گفت: استكبار ستيزي منشأ قرآنی داشته، در رگ و خون مسلمانان وجود دارد و خطي است كه قرآن براي مسلمانان ترسيم كرده است.
سردار جواد ملكي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار جواد ملكي بعد از ظهر امروز به مناسبت گراميداشت 12 آبان  روز‹‹حماسه و ايثار و شهادت مردم›› كاشان در جمع بسيجيان شهرستان كاشان، گفت: دشمن امروز از ما ايراني با هويت ايراني اسلامي نمي خواهد، بلكه ايراني را می خواهد كه شناسنامه و هويت او را آمريكا و شوروي صادر كند و  ارابه سياست آمريكا و غرب را بكشد.

وي با تأكيد براينكه آمريكا هيچگاه از ما راضي نمي شود و نخواهند شد، گفت: تا زماني كه ما بر دين خدا همچنان ثابت قدم باشيم و از اسلام دست برنداريم، آمريكا هم از ما راضي نخواهد داشت و همچنان دشمن ما مسلمانان خواهد بود.

سردارملكي گفت: اگر آمريكا از ما ايراني ها راضي نمي شود براي اين است كه زير پرچم امام حسين(ع) قرار داريم و شعار امام حسين(ع) را كه 1400 سال فرمود‹‹إِنَّ الدَّعِي بْنَ الدَّعِي قَدْ رَکَزَ بَيْنَ›› و هيات منا الذله را الگوي خود قرار داده ايم.  

به گفته وي، همه تهديدها و تحريم هايي كه امروز از آمريكا و كشورهاي اروپايي براي جمهوري اسلامي ايران اعمال مي‌كنند به دليل اين است سفره آمريكايي از ايران برچيده شده است و نمي توانند مانند قبل از انقلاب ثروت ملت ايران را به يغما ببرند.

رييس مرکز تعالي معنوي کوثر قم، يادآورشد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، هيچ دولت و حكومتي را نمي توانستيد معرفي كنيد كه تحت سلطه غرب و يا شرق نباشد و روي پا خود ايستاده باشد و حرف براي گفتن داشته باشد، از اين رو يا بايد تحت سلطه شوروي سوسياليستي و يا بايد تحت سلطه آمريكا بود و بر كشورها از جمله ايران حكومت مي كردند.

سردار ملكي، با اشاره به اينكه استكبار ستيزي منشأ قرآنی دارد و در رگ و خون مسلمانان است و خطي است كه قرآن براي مسلمانان ترسيم كرده است، يادآور شد: امروز هيچ كشوري در دنيا مانند جمهوري اسلامي ايران در خط مقدم مبارزه با استكبار و آمريكا و صهيونيست جهاني قرار ندارد و اين تنها جمهوري اسلامي ايران است كه دشمن شماره يك صهيونيست است.

وي ايران را ابر قدرت بزرگ معنوي دنيا خواند و افزود: ما با اتكا به خدا و رهبري امام خامنه اي در مقابل دشمن ايستاده ايم و براي همين است كه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد ما آمريكا را زير پا مي گذاريم و آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.

به گفته وي، عربده كشي هاي ترامپ رييس جمهورآمريكا از موضع قدرت نيست بلكه از موضع ضعف آنها است چرا كه اگر آنها در موضع قدرت قرار داشتند به دنبال جذب جمهوري اسلامي ايران بودند.

سردار ملكي در ادامه با اشاره به تشييع باشكوه 95 شهيد دفاع مقدس در 12 آبان سال 73 از سوي مردم كاشان، يادآور شد: دوازده آبان سال 73 بزرگترين تشييع جناره تاريخ دفاع مقدس در كاشان برگزار شد و مردم كاشان پيكر 95 نفر از فرزندان شهيد خود را تشييع كردند و اين روز به عنوان روز ‹‹حماسه و ايثار و شهادت مردم›› كاشان به ثبت رسيد.

لازم به ذكر است در اين آيين مراسم وداع با شهيد تازه تفحص شده كاشان در دفاع مقدس شهيد سعيد كبيري انجام شد، همزمان با راه پيمايي روز 13 آبان تشييع پيكر اين شهيد تازه تفحص شده با حضور مردم شهرستان كاشان و دانش آموزان اين شهرستان از خيابان شهيد بهشتي به طرف خيابان باباافضل تا ميدان كمال الملك برگزار خواهد شد و پیکر مطهر این شهید در گلزار شهداي دارالسلام كاشان به خاك سپرده می شود./1307/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات