۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۳۶۰۱۹
حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

برخی مقابل مسأله تبلیغ سنگ اندازی می کنند

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: امروز مقابله با وهابیت و سلفی گری بر عهده مبلغانی است که برای دفاع از مکتب اهل بیت به پا خاسته اند و باید دانست که کسانی که بی بهره در قم ماندگار شده اند نمی توانند در برابر هجمه های دشمنان بایستند.
محمدحسن نبوی

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبویان معاون تبلیغ حوزه های علمیه در جلسه شورای تبلیغ استان همدان که امروز در حوزه علمیه آخوند برگزار شد با اشاره به اهیمت تبلیغ در مناطق محروم اظهار داشت: امروز جامعه نیازمند حضور مبلغان متخصص است.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد مسؤول در تبلیغ هستند که متخصص این کارند که جلوی کارهای نو و بدیع مانع ایجاد کنند.

وی افزود: حوزه علمیه سفیران هدایت در کل کشور 150 مدرسه دارد و برکات آن را در استان های محروم می توانید به وضوح مشاهده کنید؛ اما متأسفانه برخی  هر کار نویی را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی اظهار داشت: بیش از بیست سال است که با مشکل نداشتن امام جماعت در مساجد دست و پنجه نرم می کنیم اما هیچ گاه این مساله برطرف نشده است چرا که متناسب با رشد جمعیت در کشور حرکت نکرده ایم.

وی گفت: امروز مقابله با وهابیت و سلفی گری بر عهده مبلغانی است که برای دفاع از مکتب اهل بیت به پا خاسته اند و باید دانست که کسانی که بی بهره در قم ماندگار شده اند نمی توانند در برابر هجمه های دشمنان بایستند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت: امروز مقابله با دشمنان اسلام ناب تخصص نیاز دارد و هرکسی نمی تواند وظیفه هدایت جامعه را بر عده گیرد و اگر این چنین شود مشکلات و معضلات فراوانی به بار خواهد آورد.

وی در پایان افزود: برخی در برابر مبلغانی که تمام جان و دارایی خود را به کف گرفته اند و در مقابل هجمه های دشمنان در مناطق محروم ایستادگی می کنند؛ اظهار فضل می کنند که این مبنای الهی ندارد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات