۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۳۴۱۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راهپیمایی اربعین حرکت عدالت خواهی در برابر ظلم و ستم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مقابل ظلم و ستم، یک حرکت عدالت خواهی به نام مقدس حسین(ع) صورت گرفته و این حرکت تنها مربوط به شیعیان نیست؛ بلکه تمام مردم با مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با سردار جان نثاری، جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش بی بدیلی دارد زیرا امورات مختلفی بر عهده نیروی انتظامی است.

وی گفت: بسیاری از این مسائل که بر عهده این نیروی خدمتگزار است، مسائل فقهی و شرعی است و این مسائل بر اساس امربه معروف و نهی از منکر، پیشگیری و مبارزه با ناهنجاری ها صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در سال های اخیر ظلم جهانی گسترش پیدا کرده و دشمن مانند گرگ درنده در هر نقطه از جهان که ملت ضعیفی باشد حمله می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در مقابل ظلم و ستم یک حرکت عدالت خواهی به نام مقدس حسین(ع) صورت گرفته است و این حرکت تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه تمام مردم با مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه نام امام حسین(ع) با عدالت و حق گره خورده است، ادامه داد: آن قدر نام حسین(ع) فراگیر است که وقتی روباه پیر انگلیس بخش عظیمی از آسیا و شبه قاره را تحت سلطه داشت و خون مسلمانان را می مکید یک نفر انسان آگاه گفت من به نام حسین(ع) شبه قاره را از دست ظلم و ستم های انگلیس نجات می دهم و این کار نیز صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز نیز انگیزه عدالت خواهی به نام حسین(ع) وجود دارد و تمام مردم با مذاهب مختلف در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به نیروهای مسلح، اظهار کرد: کار و فعالیت شما عبادت است و خدمت کردن و مقابله با ظلم و ستم افتخار بزرگی است که خداوند به شما داده است./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات