۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۳۳۷۸۸
حجت الاسلام گنجعلی:

آمریکا با سیاه نمایی به دنبال دست یابی به اهداف پلید خود است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه یکی از عمده اهداف نظام جمهوری اسلامی مقابله با اسرائیل جنایت کار است، گفت: این رژیم بی هویت یکی از دست های پشت پرده در تصمیم گری ترامپ و آمریکا است.
حجت الاسلام گنجعلی

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: کارنامه آمریکایی ها و دشمنی آنها با ایران اسلامی از قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی سیاه بوده است.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا با اظهارات اخیر خود به دنبال امتیاز گیری حداکثری از کشور ایران اسلامی بود و با تهدید ها و تحریم ها می خواست برجام را برای خود به فرجامی مناسب برساند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: آمریکا و سیاست مداران آمریکایی چون توان مقابله با ایران را ندارند به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.

وی در ادامه افزود: حضور ایران اسلامی در منطقه سبب نگرانی آمریکایی ها شده است از این رو آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال ضربه زده به اسلام و مسلمین هستند.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: یکی از عمده اهداف نظام جمهوری اسلامی مقابله با اسرائیل جنایت کار است، این رژیم بی هویت یکی از دست های پشت پرده در تصمیم گری ترامپ و آمریکا است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف ترامپ و سیاست مداران آمریکایی ابراز داشت: ترامپ به دنبال رضایت اسراییل و امتیاز گیری از برجام و تقویت وهابیت و نیروهای داعش برای مقابله با مسلمانان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: رسانه های آمریکایی با بد جلوه دادن اسلام در غرب افکار مردم جهان را نسبت به ایران خراب کرده اند و آمریکا با سیاه نمایی به دنبال دست یابی به اهداف پلید خود است.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از رفتار غیر منطقی و خارج از عرف، اظهارات ترامپ نسبت به ملت ایران بود، یادآور شد: البته آمریکا به این نتیجه رسیده است که نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است./979/ت۳۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات