۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۳۳۲۴۵
یکم و دوم آبان؛

نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی در قم برگزار می شود

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان از برگزاری نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی و مشاوره تخصصی خرید در قم خبرداد و گفت: این نمایشگاه با همکاری فروشگاه های کوهنوردی قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و به مدت دو روز برگزار می شود.
نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی

حجت الاسلام علی شریفیان مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی از سوی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در قم برگزار می شود.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: فروش تجهیزات کوهنوردی در این نمایشگاه با تخفیف ویژه، برای اعضای مؤسسه و طلاب کوهنورد به فروش می رسد.

وی در ادامه ابراز داشت: نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی با مشارکت فروشگاه های کوهنوردی قم برگزار می شود که علاقه مندان افزون بر خرید این تجهیزات، می توانند از مشاوره خرید با کارشناسان حاضر هم بهره گیری کنند.

مسؤول کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور افزود: افتتاح این نمایشگاه امروز دوشنبه یکم آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت عاشورا خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به شروع جلسات هفتگی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اشاره کرد و گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه، جلسه هفتگی مؤسسه نیز برگزار می شود که با حضور طلاب کوهنورد قم و اعضای مؤسسه عالیان همراه است.

حجت الاسلام شریفیان مهر یادآور شد: جلسات هفتگی مؤسسه عالیان با هدف تبادل و به روز رسانی اطلاعات کوهنوردی و آموزش های لازم به اعضای مؤسسه برگزار می شود.

این روحانی کوهنورد ترویج کوهنوردی و ورزش های گروهی را از مهمترین دغدغه های برگزاری این جلسات عنوان کرد و بیان داشت: ارتقای سطح علمی کوهنوردان درباره رشته کوهنوردی از دیگر موضوعاتی است که در جلسات هفتگی مطرح می شود.

وی با بیان این که قصد داریم از هفته آینده جلسات هفتگی را با حضور اساتید و بزرگان حوزه علمیه و کوهنوردی برگزار کنیم، افزود: موضوع دیگری که در جلسه این هفته خواهیم داشت، ارائه گزارشی اجمالی از فتح قله لنین است.

حجت الاسلام شریفیان مهر در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه تجهیزات کوهنوردی از امشب بعد از نماز عشاء تا ساعت ۲۰:۳۰ و سه شنبه دوم آبان از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر در خیابان صفائیه، کوچه بیگدلی، پلاک ۸۰ برپا خواهد بود./۸۴۰/ت302/ب1

ارسال نظرات