۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۱۳۳
امام جمعه بیرجند:

برنامه های دشمنان از سوی مسلمانان بی بصیرت در جهان پیاده می شود

امام جمعه بیرجند گفت: تمام طرح و برنامه های دشمنان از سوی مسلمانان بی بصیرت و بی دانش در جهان پیاده می شود، اگر علم و بصیرت وجود داشته باشد دشمن نمی تواند نقشه های خود را پیاده کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: مهم ترین مسأله امروز جامعه اسلامی بصیرت ایمانی است.

وی با بیان اینکه عدم وجود بصیرت کافی در مسلمانان سبب شده آسیب های زیادی به اسلام و مسلمانان وارد شود، گفت: نفوذ دشمن، تصمیم سازی و تصمیم گیری دشمن در جهان اسلام و مسلمین فاجعه ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام طرح و برنامه های دشمنان از سوی مسلمانان بی بصیرت و بی دانش در جهان پیاده می شود، اگر علم و بصیرت وجود داشته باشد دشمن نمی تواند نقشه های خود را پیاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات این است که کارها به دست جاهلان گذاشته شده و آن ها ادعای خلافت می کنند و طالبان، القاعده و داعش را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایجاد کرده و تفرقه اندازی می کنند.

وی ادامه داد: آن ها بدون هیچ گونه قانونی زنان، مردان و کودکان را می کشند و دیارشان را تخریب می کنند و جنایت های مختلفی به اسم اسلام انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در گذشته گروهی به نام مجاهدین خلق وجود داشت که به اسم اسلام و انقلاب ظهور کردند و وقتی سخن از کفر گفتند فرصتی پیدا نکردند زیرا علمای صاحب نظر آن ها را تکفیر کردند و دورشان را خط کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: از علمای دینی انتظار می رود در برابر جاهلانی که به اسم اسلام انواع و اقسام جنایت ها را انجام می دهند ایستادگی کنند و اجازه ندهند اسلام به عنوان دین خشن و خشونت آمیز معرفی شود.

وی افزود: یکی از اهداف دیگر دشمن غیر از قتل مسلمانان، اهانت به اسلام است، نباید بگذاریم آن ها به اسم اسلام جنایت کنند و متاسفانه رسانه های بیگانه این جنایت ها را به اسم اسلام در جهان تبلیغ می کنند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات