۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۱۲۶
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان:

غفلت سبب نابودی استعدادها، سرمایه ها و دستاوردهای نظام می شود

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان گفت: غفلت سبب نابودی استعدادها، سرمایه ها و دستاوردهای نظام می شود و این دستاوردها را در معرض غارت دشمن قرار می دهد.
فرجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی اکبر فرجام، رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا ملت ایران نسبت به امکانات و توانمندی های خود دچار غفلت شود و با یک حمله دستاوردهای دینی ما را نابود و غارت کند.

وی با بیان اینکه نقطه مقابل ذکر، غفلت است، گفت: غفلت سبب نابودی استعدادها، سرمایه ها و دستاوردهای نظام می شود و این دستاوردها را در معرض غارت دشمن قرار می دهد.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان افزود: خداوند متعال مسلمانان را از غفلت بر حذر داشته و مکرر به ذکر تشویق می کند، ذکر و یادآوری نعمات خداوند سبب می شود انسان متوجه نعمات و حافظ آن باشد.

حجت الاسلام فرجام تصریح کرد: با اینکه می دانیم وحدت عامل موفقیت آمیز است اما از حلقوم شخصی ندای تفرقه بیرون می آید و این نشان از غفلت ما دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران قرن های زیادی در کنار هم و با مذاهب و نژادهای مختلف زندگی مسالمت آمیزی دارند و بعد از انقلاب اسلامی نیز تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بوده که تاکنون موفق نشده است.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با بیان اینکه دشمن بیکار نیست و همواره بیدار است، خاطرنشان کرد: آن ها بعد از برچیده شدن و نابودی طالبان گروه داعش را به وجود آوردند که امیدواریم به زودی بساط داعش در سوریه و عراق برچیده شود.

حجت الاسلام فرجام اظهار کرد: متاسفانه دشمن به موازات برچیده شدن بساط داعش فتنه اقلیم را به وجود آورد و اگر امروز آن هوشیاری و بیداری جامعه اهل سنت در منطقه غرب نبود باید فتنه اقلیم در کردستان ایران ایجاد می شد.

وی افزود: آن ها به اهداف مدنظر خود در کردستان ایران دست پیدا نکردند زیرا جامعه اهل سنت به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان گفت: دشمنان تلاش کردند تا قدرت خود را در جامعه اسلامی گسترش دهند اما خداوند متعال جلوی دست اندازی دشمن را گرفت.

حجت الاسلام فرجام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امتی بصیر و هوشیار است، عنوان کرد: دشمن وقتی در مورد سپاه مطلبی را بیان کرد حمایت های مردمی بسیاری در فضای مجازی و فضای حقیقی از سپاه پاسداران شکل گرفت.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه اهل سنت با حوزه های علمیه اهل تشیع هیچ تفاوتی ندارد و تمام خدمات به صورت یکسان ارائه می شود و تاکیدات نهادهای نظام نیز ارائه خدمات یکسان به همه علمای دین است.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان افزود: شکر، یادآوری و توجه به نعمات خداوند روحیه ایمان و سپاس را در ما تقویت می کند.

حجت الاسلام فرجام گفت: دشمن و گروه 5+1 سال ها ایران را دچار تحریم کرده است که با وجود تمام تحریم ها شرایط سخت را گذراندیم و این ملت به هیچ عنوان از آرمان های انقلاب دست نمی کشد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات