۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۳۳۰۶۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رسانه نبض فرهنگ دینی و اجتماعی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یعقوبی گفت: رسانه نبض فرهنگ دینی و اجتماعی است و اگر درست تنظیم شود نشاط، عدالت و امنیت اجتماعی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان صداوسیمای خراسان شمالی، اظهار داشت: وظیفه رسانه ملی در عصر تهاجم فرهنگی، دفاع جانانه و مقابله‌به‌مثل است و باید مدیران و کارشناسان این سازمان، به‌صورت هدفمندانه و هوشیارانه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان برنامه‌ریزی داشته باشند.

امام‌ جمعه بجنورد افزود: تنظیم نبض فرهنگ دینی و اجتماعی جامعه باید در رأس کارهای مدیران رسانه باشد و با در نظر گرفتن فرهنگ هر منطقه نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش رسانه‌های مختلف کشور قرارگرفته است و آن رسالت این است که بتوانیم هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان را قاطعانه و با استفاده از همان شیوه‌ای که دشمن به کار می‌برد، پاسخ بدهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که دشمن درزمینهٔ نظامی در برابر ملت قهرمان ما شکست‌خورده است و به همین خاطر روی به فتنه‌انگیزی و تهاجم فرهنگی آورده است و باید همه مسئولان و مردم هوشیار باشند.

وی تأکید کرد: یکی از شیوه‌های جدید تهاجم فرهنگی دشمن، شبهه افکنی و شهوت گستری است و باید خانواده‌ها و مسؤولان برای پیشگیری این آسیب برنامه‌ریزی داشته باشند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی از مسؤولان خواست، فرصت سازی و نشان دادن و استفاده از توانمندی‌های استان برای ایجاد توسعه را مدنظر داشته باشند و برای عمران و آبادانی این مرزوبوم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی بابیان اینکه صداوسیما میهمان همیشگی خانواده‌ها است، افزود: باید نقش و حضور مردم در برنامه‌های صداوسیما پررنگ‌تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اشاره کرد: ساخت برنامه‌های فاخر و مستند یکی از مسائلی است که می‌تواند به شناساندن استان به دنیا اثرگذار باشد.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنانی که در جمع مردم استان خراسان شمالی داشتند مبنی بر اینکه این استان باید جزء ده استان برتر کشور باشد، لبیک بگوییم./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات