۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۳۰۳۴
امام جمعه الشتر:

مهم ترین درس برجام قابل اعتماد نبودن آمریکا است

امام جمعه الشتر با اشاره به بدعهدی آمریکا، گفت: در جریان برجام آمریکا بار دیگر بدعهدی و قابل اعتماد نبودن خود را ثابت کرد و مهم ترین درس برجام یادآوری بدعهدی برجام است.
نقشه آمریکا پرچم آمریکا

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کینه توزی و دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دشمنی آمریکا دشمنی دیرینه است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ دو جبهه کفر و اسلام در مقابل یکدیگر بودند، افزود: اسلام به دنبال کرامت و عزت انسانها است و جبهه کفر در پی بهره برداری از انسانها است.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه امروزه پیشانی جبهه کفر و استکبار آمریکا قرار دارد، عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران مدافع حقوق انسانها و دفاع از انسانها می باشد و جبهه کفر با این امور سر ناسازگاری دارد.

وی با اشاره به ناسازگاری بین جبهه کفر و اسلام ادامه داد: سیاست استکبار در راستای از بین بردن جبهه اسلام و نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا خط خود را از صهیونیست و یهود می گیرند، خاطرنشان کرد: سران آمریکایی در پی پیاده کردن نقشه های استکبار می باشند، این نقشه ها براساس سیاستی مشخص در پیش گرفته می شود ولی در دوران مختلف با توجه به رییس جمهوری که پای کار می آید، شدت و ضعف پیدا می کند.

وی با اشاره به اصولی که جبهه کفر دارا است، بیان داشت: بدعهدی و عدم پایبندی ازجمله اصولی است که استکبار در پیش می می گیرد، آمریکا به عنوان شیطانی بزرگ نباید تحت هیچ شرایطی به آن اعتماد داشت.

امام جمعه الشتر در ادامه یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی نیز همواره به اصول و آرمان هایی پایبند می باشد و برای حفظ عزت مردم و اقتدار نظام کشور هرگز زیر بار حرف زور نمی رود.

وی با اشاره به اینکه برجام با وجود بدعهدی آمریکا هرگز به نتیجه نمی رسد، اظهار داشت: آمریکا با نقض آشکار برجام جایی برای ادامه مذاکره باقی نگذاشته است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: فحاشی رییس جمهور آمریکا و تهدیدهای جدید برای کشاندن دوباره نظام جمهوری اسلامی پای میز مذاکره است، در صورتی که ایران اسلامی دیگر فریب این شیطان بزرگ را نمی خورد و مسؤولان نیز به موقع پاسخ یاوه گویی آمریکا را دادند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برخاسته از اراده و شکوه ملت ایران اسلامی است، گفت: سپاه جزء لاینفک نظام بوده و هست و همواره مایه افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی است./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات