۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۳۲۸۰۸
حجت الاسلام ذوعلم:

شهادت آیت الله مصطفی خمینی از انحراف و تحریف در نهضت انقلاب جلوگیری کرد

رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی شهادت آیت الله مصطفی خمینی را سبب جلوگیری از انحراف و تحریف در نهضت انقلاب اسلامی دانست و گفت: با شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی، نام امام به صورت گسترده در جامعه مطرح شد.
ذوعلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ذوعلم دبیر کنگره بزرگداشت شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تجلیل از شخصیت فرزند برومند امام راحل، شهادت حاج آقا مصطفی خمینی را سبب افزایش فضلای انقلابی کشور دانست.

وی افزود: زمانی به دلیل فضای خفقان بسیار امکان بردن نام امام خمینی(ره) در جامعه وجود نداشت، اما با شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی نام امام راحل را دوباره بر سر زبان‌ها آورد و سبب  خنثی شدن توطئه آمریکا و بردشته شدن نقاب نفاق از چهره رژیم پهلوی شد.

رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اظهار داشت: آمریکایی ها قبل از پیروزی انقلاب به این نتیجه رسیدند که برای نفوذ در ایران باید اصلاحاتی ظاهری صورت گیرد از این رو کارتر از سیاست باز با ایران سخن گفت و رژیم پهلوی درصدد بدل سازی برای انقلاب بود اما شهادت آیت الله خمینی این توطئه را نقش برآب کرد.

وی شهادت آیت الله مصطفی خمینی را سبب جلوگیری از انحراف و تحریف در نهضت انقلاب اسلامی  دانست و ادامه داد: پس از شهادت فرزند امام مراسم‌های بزرگداشت زیادی در شهرهای مختلف ایران برای این شهید برگزار شد، حضرت امام راحل شهادت فرزندشان را جزء الطاف خفیه الهی دانستند و با شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی، نام امام به صورت گسترده در جامعه مطرح شد.

حجت الاسلام ذوعلم با بیان این جبهه اسلام ناب محمدی دستاوردهای بسیاری داشته است، ابراز داشت: تربیت نسل جوان انقلابی و پیروزی بر طاغوت از مهم ترین دستاوردها بوده است، امروز نیز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در در برابر استبداد مستکبران ایستاده است و شهادت شهدای مدافع حرم زمینه را برای شکست استکبار و استبداد جهانی آماده می شود.

وی در پایان با اشاره به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا عنوان کرد: ترامپ رییس جمهور آمریکا اتهامات واهی همچون ماجراجویی را به انقلاب اسلامی ایران وارد می‌کند، ترامپ تهدید کرده است که برجام را پاره می‌کند، صدام هم در آغاز جنگ تحمیلی قرارداد الجزایر را پاره کرد و باید گفت سرنوشت صدام در انتظار ترامپ رییس جمهور آمریکا است./1323/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات