۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۵۹۶
فرمانده قرارگاه صاحب الزمان:

با الگوگیری از شهدا باید به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بمانیم

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه الگوگیری از سبک زندگی شهدا را ضروری دانست و گفت: باید از شهدا درس بگیریم و به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بمانیم.
یادواره شهدای اطلاعات عملیات  نیروی زمینی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی اکبر نوری فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه ای صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع)  برگزار شد، نقش نیروهای اطلاعات عملیات را در 8 سال دفاع مقدس بی بدیل توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس مسؤولیت بسیار سنگین و دشواری بر عهده داشتند و با دست خالی با تکیه بر خداوند متعال و با تبعیت از فرمان حضرت امام فعالیت های اطلاعاتی انجام می دادند.

سردار نوری با پیروزی در عملیات های بزرگ را حاصل مجاهدت ها و فداکاری نیروهای اطلاعات عملیات دانست و اظهار داشت: پیام شهدا باید برای جامعه و مردم تبیین شود تا شاهد کاربردی شدن آن باشیم و دستورالعمل مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به محتوای وصیت نامه های شهدا، ادامه داد: شهدا همواره در وصیت نامه های خود بر حفظ ارزش ها از جمله رعایت عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع و حمایت از ولایت فقیه تأکید کرده اند.

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه با بیان این که الگوگیری از سبک زندگی شهدا را ضروری دانست و ابراز داشت:  باید از شهدا درس بگیریم و به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بمانیم.

وی عنوان کرد: شهدای اطلاعات عملیات مسیر سعادت و خوشبختی را طی و به ملکوت راه پیدا کردند، قطب نمای مسیر حرکت شهدا عشق الهی و مسیر ولایت بود و در این راه مجاهدت های فراوانی کردند که امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و خانواده های آنان است./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات