۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۳۲۴۶۵

اخبار کوتاه دنیای نشر

رونمایی از کتاب «صهيونسيم و بحران مالي اروپا»، برگزار نشست نقد کتاب‌های «فقه حکومت اسلامی و تحول آن» و کتاب «مسئله علم در ایران» و برگزاری نمایشگاه کتاب و رسانه‌های دیجیتال از عناوین اخبار دنیای نشر هستند.
خبرهایی کوتاه از بازار نشر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رونمایی از کتاب «صهيونسيم و بحران مالي اروپا»، برگزار نشست نقد کتاب‌های «فقه حکومت اسلامی و تحول آن» و کتاب «مسئله علم در ایران و برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال از عناوین اخبار دنیای نشر هستند.

کتاب «صهيونسيم و بحران مالي اروپا» رونمایی می‌شود

آئين رونمايی و بررسی كتاب «صهيونسيم و بحران مالی اروپا» ترجمه سمانه كچویی شنبه‌ (29 مهرماه) در سرای اهل قلم خانه كتاب برگزار می‌شود.

در اين نشست، مانوئل گاليانا رز، رضا منتظمی، سمانه كچویی، علی‌پاک سرشت و حميد رضا ميرزايی به‌عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

مانوئل گاليانا نويسنده، محقق و منتقد سينما و نويسنده كتاب هاي تحقيقي ضد فراماسونري و لابي صهيونيستي در اروپا است.

گاليانا بنا به طبيعت شغلي سفرهاي كاري و تجاري به اكثر كشورهاي جهان داشته است كه در حين تماس‌ها و ملاقات‌های كاری در عرصه بين‌الملل به حضور و سيطره شبكه صهيونيستی بر مراكز تجاری و سيستم مالی و نظام بانكی در غرب حساس می‌شود. وی با اين نگاه وارد تحقيقات بيشتر درباره نفوذ  شبكه صهيونيستي در غرب می‌شود.

علاقه‌مندان براي حضور در اين نشست مي توانند شنبه (29 مهرماه) ساعت 14 تا 16 به سراي اهل  قلم واقع در خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك 2 مراجعه كنند.

کتاب «فقه حکومت اسلامی و تحول آن» روی میز منتقدان

نشست نقد و بررسی کتاب «فقه حکومت اسلامی و تحول آن» نوشته عبدالرزاق احمد سنهوری دوشنبه اول آبان‌ماه از ساعت 12 و 30 دقیقه در دانشگاه علوم قضایی برگزار می‌شود.

در این نشست سید صباح زنگنه، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران و مشاور ویژه رئیس قوه قضائیه و مترجم کتاب، حجت‌الاسلام سید سجاد ایزدهی دانشیار و مدیر گروه فقه سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و احمد اسماعیل تبار استادیار گروه حقوق اسلامی دانشگاه علوم قضایی سخنرانی می‌کنند.

عبدالرزاق سَنهوری فقیه و شریعت‌شناس، حقوق‌دان و وکیل مصری بود. در قانون‌گذاری مدنی مصر، سوریه، عراق و اردن مشارکت داشت. از آثار او «الوسیط فی القانون المدنی» و «مصادر الحق فی الفقه الإسلامی» است.

نشست معرفی و نقد کتاب «مسئله علم در ایران» برگزار می‌شود

نشست معرفی و نقد کتاب «مسئله علم در ایران» نوشته موسی اکرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار می‌شود.

این نشست با حضور اسماعیل خلیلی نویسنده و پژوهشگر، حنیف قلندری، عضو هیئت علمی پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این نشست روز دوم آبان ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اجتماعات سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

نشست معرفی و نقد کتاب « مسئله علم در ایران» با همکاری انجمن انسان‌­شناسی، انجمن جامعه‌شناسی، سرای اهل قلم و خانه کتاب برگزار می‌شود.

همزمان با هفته کتاب؛

نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، نمایشگاه تخصصی کتاب و رسانه‌های دیجیتال در مصلی امام‌خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی با محوریت، کتاب همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه‌ها دو رسانه اصلی فرهنگ، با هدف معرفی آخرین یافته‌ها در صنعت نشر و تکنولوژی ارتباطات  در کنار یکدیگر بخشی از نیازهای جامعه علمی و فرهنگی کشور را تامین و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این نمابشگاه با توجه به فاصله زمانی مناسبی بین دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود می‌تواند از اهمبت ویژه‌ای برخوردار باشد. عرضه محصولات و خدمات نشر دیجیتال از دیگر برنامه‌های ابن نمایشگاه است.

نمايشگاه تخصصي کتاب و يازدهمين نمايشگاه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان‌ماه جاری در مصلی امام خمینی‌(ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 میزبان بازدیدکنندگان است./۹۹۸/پ۲۰۴/ش

 

ارسال نظرات