۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۲۳۱۰
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر شهر سامن:

برجام فرجامی تلخ به جا گذاشت/ رمز پیروزی امت اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام نجفی گفت: وظیفه اصلی مسؤولان و دولت مردان تبعیت از ولایت فقیه است، اگر مسؤولان در مذاکره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داده بودند امروزه این گونه پشیمان نمی شدند.
روح الله نجفی

حجت الاسلام روج الله نجفی مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهر سامن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با  اشاره به اظهارات اخیر ترامپ بیان داشت: ملت ایران با اعلام انزجار خود نشان دادند که یاوه گویی های ترامپ نسبت به ایران بی معنا است.

وی تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از انقلاب اسلامی دفاع حداکثری داشته و به هیچ کشوری و سیاستی اجازه دخالت، توهین و هیچ گونه تعرضی را نداده و نخواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهر سامن گفت: حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی انقلابی است بهترین شیوه مقابله با سیاست های غیر منطقی ترامپ است.

وی در ادامه افزود: مردم به خوبی رفتار ناشایسته و خارج از عرف ترامپ را پاسخ دادند و حال مسؤولان باید با عمل خود به دشمنان اسلام نشان دهند که هیچ کشوری نمی تواند به ایران اسلامی ضربه بزند.

حجت الاسلام نجفی گفت: وظیفه اصلی مسؤولان و دولت مردان تبعیت از ولایت فقیه است، اگر مسؤولان در مذاکره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داده بودند امروزه این گونه پشیمان نمی شدند.

وی در ادامه افزود: در ادامه راه برجام نیز مسؤولان باید با مشورت با نیروهای انقلابی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب با اتحادیه اروپا و هم پیمان های آمریکا برخوردی موثر داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهر سامن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ذخیره های انقلاب اسلامی به شمار می رود و این ارگان انقلابی در تمای عرصه ها و زمان ها از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است.

وی در پایان مطرح کرد: من معتقدم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانایی حضور در تمامی عرصه های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر عرصه را داشته ولی نیاز به حمایت از ناحیه دولت را دارد./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات