۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۳۲۲۶۲
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

خشونت ترامپ به دلیل موفقیت های پی در پی جبهه مقاومت در منطقه است

مؤسس حوزه علمیه نورآباد با اشاره به پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در منطقه و موفقیت های نظام در بحث مبارزه با داعش و استکبار، گفت: این عوامل سبب شد تا خشم ترامپ بر انگیزد و فحاشی کند.
حجت الاسلام امیدیان لرستان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تقابل حق و باطل و مبارزه استکبار با جبهه حق چیز جدیدی نیست و این دو جبهه همچنان در مقابله با هم هستند.

وی با بیان اینکه به حق به فرمایش امام راحل که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، باید توجه داشت، افزود: نباید هرگز به این شیطان بزرگ اعتماد کرد.

حجت الاسلام امیدیان از ابتدای شکل گیری انقلاب، اینکه انقلابی تشکیل شد و روی کار آمد که تمام معادلات منطقه را بر هم می زند، در برخورد با ظلم، استکبار، دفاع از مظلوم و جبهه مقاومت به عنوان نقطه عطفی در منطقه و در دنیا صدا داده است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نزدیک به 40 سال است که نقشه های دشمن را بر هم می زد، عنوان داشت: این مبارزه و مقاومت در برابر استکبار همواره وجود دارد.

خشونت ترامپ به دلیل موفقیت های پی در پی جبهه مقاومت در منطقه است

عضو شورای حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به پیروزی پی در پی جبهه مقاومت در منطقه و موفقیت های نظام در بحث مبارزه با داعش و استکبار خاطرنشان کرد: این عوامل موجب شد تا خشم ترامپ بر انگیزد و فحاشی کند.

وی عنوان داشت: جبهه مقاومت تاکنون عملکرد خوبی داشته و ایران اسلامی به خوبی از مجموعه مقاوم و مجاهد دفاع کرده است، تیم دیپلماسی و سیاستی که نظام جمهوری اسلامی در برجام پیش گرفته است به گونه ای محکم بود نتوانستند آن متزلزل کنند.

سپاه از مردم، با مردم و برای این مردم است

حجت الاسلام امیدیان در ادامه با بیان وظیفه نخبگان، سیاسیون و متولیان امر در برخورد با کینه توزی آمریکا ابراز داشت: سپاه که مورد هدف دشمن قرار گرفته است و نهادی فراتر از مجموعه نظامی بوده، مجموعه ای که از درون مردم، با مردم و برای ملت است، باید تقویت شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، این نهاد مقدس به عنوان سپر و ذوالفقاری در عصر ولی زمان فعالیت می کند و  از طرفی باید مسؤولان و رؤسای قوا انسجام و اتحاد خود را بیشتر کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: یاوه گویی و فحاشی رییس جمهور آمریکا فرصتی دیگر به وجود آورد تا مردم اتحاد و انسجام خود را بیشتر کنند و به منسه حضور برسانند.

وی در ادامه با اشاره به تعبیر جعلی از خلیج فارس به عنوان خلیج عربی بیان کرد: با وجود اسناد دو هزار و پانصد ساله که تحت عنوان خلیج فارسی مطرح شده است، ترامپ با گرفتن کیسه های زر می خواهد تاریخ و جغرافیا را عوض کند ولی کور خوانده این خلیج همان خلیج فارسی است که تفنگداران آمریکا را به ذلت و خاری کشاند و سپس جمهوری اسلامی با کرامت آنها را راهی دیار خودشان کرد.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه هدف آمریکا کشاندن ایران پای میز مذاکره است، تصریح کرد: تیم دیپلماسی، دولت، ملت و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اجازه مذاکره نخواهند داد.

وی یادآور شد: مذاکره زمانی صورت می گیرد که انسان از مذاکرات قبلی نتیجه بگیرد، برجام دیگر جایی برای مذاکره ندارد، یا همینطور باقی می ماند و یا حذف خواهد شد.

مؤسس حوزه علمیه نورآباد در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی به دلیل مصالح کشور مذاکره را انجام داد ولی آمریکا باری دیگر ثابت کرد قابل اعتماد نیست، افزود: آمریکا قصد دارد که صنعت موشکی ما را در مذاکره مطرح کنند و دولت ایران اسلامی قطعأ این کار را نخواهد کرد.

بالا بردن بصیرت، مهم ترین درس برجام است

حجت الاسلام امیدیان اظهار داشت: برجام درس های فراوانی دارد و مهم ترین درسی که از برجام می توان گرفت این است که  ابتدا بصیرت خود را بالا برد، می توان با دشمن حرف زد و وارد مذاکره شد ولی به راحتی به دشمن اعتماد نکنیم.

وی یادآور شد: باید در نوشتن مطالب فی مابین در مذاکره دقت کرد، با تعامل و مذاکره می توان جبهه دشمن را متزلزل کرد و اینکه هم اکنون همه یک طرف و آمریکا در یک طرف است، این برای جمهوری اسلامی یک نوع برد است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات