۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۳۲۲۳۹
آیت الله اعرافی:

یاوه گویی ترامپ ناشی از شکست سیاست های آمریکا است

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که یاوه گویی ترامپ ناشی از شکست سیاست های آمریکا است، گفت: حوزه علمیه در کنار مردم عزیز و شریف ایران بیدار و زنده است و همراه با رهبری و مراجع تقلید در مسیر مبارزه حرکت می کند.
آیت الله اعرافی

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: صحبت های رییس جمهور آمریکا را جدی نمی گیریم.

وی افزود: روح سلطه گری آمریکایی ها همواره وجود داشته اما چهره های آن متفاوت بوده است، یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا چهره ای محسوب می شود که از باطن شیطانی برخاسته است، تجمع با شکوه علما، فضلا و طلاب پرشور انقلابی این پیام را دارد که این مواضع را نشانی از شکست آمریکا می دانیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که آمریکایی ها در طول سال های گذشته دنبال خاورمیانه جدیدی بودند، اظهار داشت: مستکبران به ویژه آمریکا نقشه های متعددی در سر داشتند که بخش عمده ای از آن ها بر خلاف تصورهای آنان نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: طبیعی است که دشمن از این شکست ها عصبانی باشد، حوزه علمیه قم در کنار مردم عزیز و شریف ایران بیدار و زنده است و همراه با رهبری و مراجع تقلید در مسیر مبارزه حرکت می کند.

آیت الله اعرافی تأکید کرد: پیام حضور باشکوه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه فیضیه این است که راه نجات ملت فرهنگ مقاوم و اقتصاد مقاومتی است./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات