۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۳۲۲۲۷
در تجمع مدرسه علمیه خاتم الانبیا؛

طلاب و روحانیان بابل سخنان رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند

طلاب و روحانیان حوزه علمیه بابل با حضور در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.
تجمع مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل تجمع مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل تجمع مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل تجمع مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین عباسی، مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل امروز در تجمع طلاب و روحانیان شهرستان بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، گفت: ملت ایران ملتی انقلابی است که بر اساس آرمان های اسلامی خود به رهبری یک عالم و رهبر دینی خود را از یوغ اسارت استکبار رهاند و یک ملت مستقل به تمام معنا است.

وی افزود: تمام تلاش آمریکا در طول چهاردهه گذشته برای تسلط بر کشور ما به نتیجه نرسید و این به واسطه نعمت بزرگ ولایت فقیه بود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل با بیان این مطلب که ملت ما ملتی آزموده است، خاطرنشان کرد: به رغم فشارها، تهدیدها و تحریم های ظلمانه علمیه ملت ما تا کنون خللی در عزم و اراده ملت ما ایجاد نشد و این واسطه پیوند مستحکم میان ملت و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا ناشی از خوی استکباری آن ها است و همگان به حقانیت مواضع مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای و بی اعتمادی به تعهدات آمریکا پی بردند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر این مطلب که امروز ملت ایران پیشرو ومرکز مقاومت اسلامی در سطح جهان است، تصریح کرد: مقاومت اسلامی امروز در سوریه و عراق به روز به روز قدرتمند می شود و با حمایت نظام اسلامی روزهای پیروزی و شکست جریان های تکفیری در منطقه در حال رقم خوردن است.

وی افزود: دشمنان ملت ایران که خودشان اعتراف به به وجود آوردن داعش کردند امروز از اضمحلال این گروهک خطرناک و دست نشانده خود در منطقه عصبانی هستند.

مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به تحریم آمریکا علیه سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی و انقلابی است و امروز افرادی مانند سردار سلیمانی موجب افتخار هر ایرانی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: ملت ما هیچگاه در سخت ترین شرایط دست از آرمان ها و اصول انقلابی خود دست برنخواهد داشت و در طول انقلاب این مطلب بارها در سخت ترین شرایط به اثبات رسید.

گفتنی است؛ این مراسم در زیر بارش شدید باران برگزار شد و طلاب و روحانیان شهرستان بابل با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سخنان اخیر ترامپ را محکوم کردند. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات