۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۳۲۱۸۵
آیت الله مدرسی یزدی در گفت وگو با رسا:

مسؤولان از بدعهدی های مستکبران عبرت بگیرند/ مقاومت در برابر دشمن در دستور کار باشد

عضو فقهای شورای نگهبان کسب تجربه از حادثه های پیش آمده را امری ضروری دانست و گفت: مقاومت در برابر دشمن همواره باید در دستور کار باشد.
آیت الله مدرسی یزدی

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، این سخنان خبیثانه را محکوم کرد.

وی با اشاره به حضور باشکوه طلاب در مدرسه فیضیه و پیام آن برای سران استکبار، افزود: پیام دادن برای ترامپ و امثال آن ارزش و فایده ای ندارد چون سران استکبار به سخنان حق توجهی ندارند و کارهای خود را ادامه می دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان و ملت جمهوری اسلامی ایران باید به صورت عملی به دشمنان پیام دهند، اظهار داشت: پیام عملی به دشمنان باید انسجام مردم و جامعه و همچنین مقاومت در برابر توطئه های مستکبران و اذناب آنان باشد.

وی با تأکید بر تبعیت کامل همگان از فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: امتثال فرامین رهبری در همه مراحل و در همه عرصه ها امری مهم به شمار می رود که باید سرلوحه کار جامعه به ویژه مسؤولان باشد.

آیت الله مدرسی یزدی کسب تجربه از حادثه های پیش آمده را امری ضروری دانست و ابراز داشت: عبرت آموختن از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که عبرت گرفتن سبب می شود که دوباره در مثل این باتلاق ها قرار نگیریم./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات