۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۳۱۹۲۲
رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی:

ایران اسلامی هیچگاه از آمریکا چهره انسان دوستانه نخواهد دید

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: ملت ایران اسلامی هیچگاه از آمریکا چهره انسان دوستانه و اخلاق مدار نخواهند دید زیرا آنها همواره با ملت ایران دشمنی دارند و قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان مرکزی

حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در خصوص دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهاد های انقلابی، بیان کرد: روحیه ای در برخی انسان ها وجود دارد مانند زیاده خواهی، استکبار، خودخواهی و خود برترگویی، که این ویژگی ها در قرآن کریم از صفات شیطان عنوان کرده است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با اشاره به آیه «فَسَجَدُوا إِلاَّ إِبْليسَ أَبى وَ اسْتَكْبَرَ وَ كانَ مِنَ الْكافِرين» گفت: خداوند متعال در این آیه فرموده شیطان به دلیل  کبر از درگاه  الهی  رانده شد و این بدین معنی است انسان هایی که زیاده خواه هستند در درگاه الهی جایی ندارند.

وی با بیان اینکه آمریکا پس از جنگ جهانی دوم و با سوء استفاده از تضعیف شدن قدرت برخی کشورها از جمله انگلیس به جایگاه جهانی دست پیدا کرده، ابراز کرد: سردمداران شیطان صفت آمریکایی از همان ابتدا با ملت های آزاده مبارزه می کردند و خوی استکبار ستیزی خود را در جهان گسترش می دادند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در ادامه افزود: ملت ایران اسلامی هیچگاه از آمریکا چهره انسان دوستانه و اخلاق مدار نخواهند دید، زیرا آنها همواره با ملت ایران دشمنی دارند و هدفشان ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم به جنایات های آمریکا در نقاط مختلف جهان اشاره کرد و اظهار داشت: جنایت هایی که آنها در پاناما انجام دادند و کشتارهایی که در کشورهای آفریقایی صورت گرفت سبب خاموشی چهره آمریکا در جهان شد و هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در ادامه به تحریم های ظالمانه و یک جانبه امریکا اشاره کرد و گفت: مقامات آمریکایی همواره با وضع تحریم ها بر علیه ملت شریف ایران قصد داشتند از پیشرفت جمهوری اسلانی در تمامی زمینه ها جلوگیری کنند اما پس از چند سال تحریم و فشار متوجه شدند نمی توانند با ملت ایران با زبان زور سخن بگویند.

وی به با تاکید بر بی اثر بودن تحریم ها بیان کرد: ملت مقاوم و شجاع ایران با تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم های خارجی ایستادگی کرد و هیچگاه از حرکت در مسیر پیشرفت عقب نشینی نکرد.

حجت الاسلام ایمانی مقدم به کودتای ۲۸ مرداد و خرابکاری های شیطان بزرگ اشاره کرد و گفت: حمایت از شاه ملعون و صدام جنایت کار و همچنین سرنگونی هواپیمایی مسافربری در خلیج همیشه فارس نمونه هایی از خصومت امریکا در قبال کشورمان است.

آمریکایی ها به عهد خود پایبند نیستند

وی به وظایف مسؤولان، مقامات و نخبگان در مواجهه با این کینه توزی ها اشاره کرد و افزود: این کینه توزی ها که از گذشته ها بوده ادامه خواهد داشت و مسؤولان، مقامات و نخبگان باید با حفظ وحدت و پرهیز از دعواهای جنایی مقابل دشمن اصلی ایستادگی کنند و نگذارند آنها به اهداف شوم خود دست یابند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با بیان اینکه تاریخ نشان داده آمریکایی ها به عهد خود پایبند نیستند، گفت: موضوع هسته ای بهانه ای بود تا آنها عزت ملت ایران را از بین ببرند و پس از آن نیز به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکردند.

حجت الاسلام ایمانی مقدم در پایان افزود: مردم و مسؤولان ایران اسلامی باید با تکیه بر آموزه های دینی و اصالت فرهنگ ناب  ایرانی برای سربلندی کشور در همه عرصه ها تلاش کنند./842/ت302/ب1

ارسال نظرات