۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۳۱۸۶۷
نماینده ملایر در مجلس:

اظهارات ترامپ برای ملت ایران بی اهمیت است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان و دولت مردان سیاست خارجه با تصمیم گیری عجولانه نسبت به مساله برجام و مذاکره با آمریکا در میدان سیاست شکست خوردند و این مساله مهمی است.
حجت الاسلام آزادی خواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که آینده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی کشور ما موثر است نوع مواجهه امریکا با برجان است.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ما که زحمات فراوانی برای برجام کشیدند و هزینه های فراوانی دادند اما متاسفانه خروجی مناسبی نگرفتند، برجام سبب کند شدن روند پیشرفت غنی سازی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان و دولت مردان سیاست خارجه با تصمیم گیری عجولانه نسبت به مساله برجام و مذاکره با آمریکا شکست خوردند و این مساله مهمی است.

وی در ادامه افزود: تصمیم گیری مجلس در مورد برجام کمتر از یک ساعت حاصل شد و این درحالی است که کنگره آمریکا برای اعلام نظر در این باره بیش از دوماه زمان صرف کرد.

حجت الاسلام آزادی خواه اظهار داشت: برخی از مسؤولان جمهوری اسلامی بدون در نظر گرفتن اهمیت برجام عجولانه تصمیم گرفته و این گلایه اصلی هر ایرانی نسبت به برجام است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایستادن جلوی اظهارات اخیر ترامپ گفت: ما باید جلوی ترامپ بایستیم ولی مساله مهم این است مسوولان باید در مدیریت ها باتدبیر و بصیرت عمل کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما از دولت و رییس جمهور گلایه داریم که چرا زود تر از نهاد انقلابی و مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلام دفاع نکرد. 

وی در پایان گفت: دولت کم لطفی های زیادی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون داشته است برای مثال در تصویب بودجه سال جاری برای فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم لطفی فراوانی داشته است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات