۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۳۱۷۳۳
رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

سپاه سمبل دینداری و ولایتمداری ملت ایران است

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمبل دینداری، ولایتمداری، کفرستیزی، ظلم ستیزی، حق طلبی و شهادت طلبی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.
حجت الاسلام کریم آبادی

حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان و انقلابی ابراز داشت: کینه آمریکا از جمهوری اسلامی واضح و روشن است و آن اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی و اعلام آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و اینکه یک ملتی در دنیا به نام مردم ایران پیدا شد که آمریکا و رژیم دست نشانده اش را از کشور بیرون کرده و حکومت اسلامی به زعامت رهبر حکیمش تشکیل دهد و امام و مقتدایش اعلام کند.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بیان داشت: هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا در ذهن و انظار عمومی جهان در هم شکست و فرو ریخت و وقتی شعار جمهوری اسلامی از طرف بنیانگزار آن "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" اعلام می شود همه دنیا می فهمند که می شود به کشورهای به ظاهر ابر قدرت شرق و غرب تکیه نکرد.

وی در ادامه افزود: با اتکال به خدای متعال و تکیه بر توانمندیهای داخلی، کشور را ساخت و به پیشرفت و آبادانی سوق داد و به این ترتیب ملت و حکومت اسلامی ایران الگوی همه ملتها و کشورهای آزادیخواه و حق جوی دنیا شد.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش با اشاره به اینکه آمریکا چشم دیدن پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارد اظهار داشت: ایران که روزی حیات خلوت و بازار مصرف کالاهای تولیدی آمریکا بود و همه معادن و نفت و داراییهای آنرا به یغما می برد و حتی برای حضور در این کشور حق توحش می گرفت، امروز با دیدن اینکه ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای و بلکه جهانی تبدیل شده و در زمره کشورهای برتر هسته ای جهان درآمده است احساس ترس و خطر می کند.

وی یادآور شد: شش قدرت برتر جهان حاضر به مذاکره با جمهوری اسلامی در مورد قدرت هسته ای آن شده اند و کشوری همچون آمریکا و رییس جمهور بی سوادش فهمیده که نتیجه این مذاکره یعنی برجام به نفعشان نیست و با این توافق اولا صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران بر جهانیان ثابت می شود و اگر تحریمهای ظالمانه برابر این توافق برداشته شود در آینده نه چندان دور جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قدرتهای اقتصادی و هسته ای دانش محور در جهان تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام کریم آبادی در ادامه بیان داشت: با این الگو دیگر هیچ ملت و کشوری مستعمره شدن از سوی قدرتهای پوشالی مانند آمریکا را نمی پذیرد و نتیجه آن افول و سقوط شیطان بزرگ و ایادی آن است بنابراین شیطان بزرگ حق دارد که از ما ناراحت و عصبانی باشد و  این جمله شهید بهشتی در ذهن تداعی می شود که  "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش با اشاره به کینه توزی آمریکا نسبت به نهادهای انقلابی اظهار داشت: علت کینه توزی آمریکا از نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق محوری و ولایت مداری و ظالم ستیزی و دفاع از مظلوم است و شیطان بزرگ می داند تا نیروهای مسلح مؤمن و سلحشور و ارتش و سپاه غیور و شهادت طلب وجود دارد نه می تواند حتی فکر تجاوز به کشور اسلامی ایران در ذهنش خطور کند و نه می تواند نقشه پلید از نیل تا فرات و تحت سلطه در آوردن کشورهای اسلامی را برای رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی اسراییل عملی کند.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به کینه توزی آمریکا نسبت به رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: کینه آمریکا نسبت به رهبری حکیم ما، هوش بالا در شناخت دشمن و بصیر کردن ملت و دشمن ستیزی و اتکال بی بدیل ایشان به خدای متعال است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با هوش بالا و ویژگی های منحصر به فرد در دنیا کیمیا است و هر ملتی آرزوی داشتن چنین رهبری را دارد و قطعأ تا چنین رهبری حکیم و فرزانه بر مسند امامت و هدایت ملت مؤمن ایران اسلامی تکیه داده و حضور دارد نقشه های شیطان بزرگ نقش بر آب است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: علت اصلی کینه توزی آمریکا  نسبت به ملت مسلمان ایران اسلامی، ولایت مداری و گوش به فرمان رهبری بودن این ملت است که دشمن را کاملا نا امید و سردرگم و عصبانی و مستأصل کرده است.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به وظیفه مردم و مسؤولان نسبت به سخنان رییس جمهور آمریکا یادآور شد: وظیفه همه ما خصوصا مسؤولان و سیاستمداران، ایستادگی و شجاعت و اجرای دقیق فرامین حکیمانه رهبری فرزانه و بی بدیل است و قطعا دفاع از حق ملت شریف و مسلمان ایران موجب سربلندی در دنیا خواهد شد و تاریخ از آن به نیکی یاد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مسؤولان بدانند همانطوری که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرموده اند اگر ما یک قدم عقب بنشینیم دشمن چندین قدم بلکه صدها قدم جلو خواهد آمد، دشمنان انقلاب به کوتاه آمدن ما از حق هسته ای و برجام راضی نخواهند شد بلکه می خواهند انقلاب و اسلامی وجود نداشته باشد در نتیجه راه عبور از این گردنه دشوار، ایمان، استقامت، هوشیاری و پایداری در سایه رهبری تا رسیدن به حق و پیروزی است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش است ابراز داشت: باید بدانیم که دشمن از راه دوستی وارد شده و  ضربه می زند و همانطوری که آیت الله جوادی آملی در حین مذاکرات به آقای ظریف  فرمودند بعد از دست دادن با دشمن و استعمارگران باید انگشتانتان را بشمارید کم نشده باشد یعنی باید هوشیاری و ذکاوتی در حد اعلا داشته باشیم.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به اینکه ما در برجام امتیازات بسیاری به دشمن دادیم مطرح کرد: دشمن با تصور اینکه هرچه به انقلاب اسلامی فشار آورد می تواند امتیاز بیشتری بگیرد بنابراین هوشیارانه مراقب باشیم که خواب دشمنان انقلاب را تعبیر نکنیم.

وی تصریح کرد: قطعا فشارهای دشمن برای کشاندن دوباره ایران اسلامی پای میز مذاکره و گرفتن امتیاز بیشتر است و راه مقابله با آن نپذیرفتن خواسته های نامشروع آمریکا و سایر طرفهای مذاکره است، قطعأ حفظ بنیه دفاعی کشور  و تقویت آن از مهمترین راه های محافظت از کشور و ملت است.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: بنیه و قدرت دفاعی و نظامی ما قابل مذاکره نیست و قطعأ تضعیف جبهه مقاومت و عدم حمایت از آن  تضعیف انقلاب و در نهایت تضعیف اسلام و ظلم ستیزی و حق طلبی در دنیا را به همراه دارد.

وی در پایان یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمبل دینداری، ولایتمداری، کفرستیزی، ظلم ستیزی، حق طلبی و شهادت طلبی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است./8571/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات