۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۳۱۶۳۲
رسانه های امروز در یک نگاه؛

ایهاالناس!آمریکا قابل اعتماد نیست

همصدایی با ترامپ!، ترامپ عربده کشید و عقب‌نشینی کرد، چرا می‌گوییم برجام پاره شد؟، پاسخ به آمریکا در پسابرجام، چرا ترامپ نمی‌تواند کسی را اقناع کند؟، درنگی تازه بر ترامپیسم بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همصدایی با ترامپ!، ترامپ عربده کشید و عقب‌نشینی کرد، چرا می‌گوییم برجام پاره شد؟، پاسخ به آمریکا در پسابرجام، چرا ترامپ نمی‌تواند کسی را اقناع کند؟، درنگی تازه بر ترامپیسم بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که آنها به مواضع ترامپ و مجامع بین المللی نسبت به برجام و تحریم های علیه سپاه پاسداران پرداختند.

با توجه به توهین های اخیر ترامپ به ملت ایران و سپاه پاسداران روزنامه جوان نوشت سپاه یک نیروی قدرتی و محبوب در میان مردم ایران و کشورهای منطقه است و اینکه آمریکا خیال دارد با تهدید و تحریم می تواند این قدرت منطقه را متوقف کند زهی خیال باطل است چراکه پشتوانه سپاه پاسداران مردم مستضعف منطقه و جهان است.

روزنامه کیهان با اشاره به سخنان روز جمعه ترامپ در یادداشتی نوشت با صحبت های با عصبانیت و توهین آمیز ترامپ مشخص شد که علت دشمنی آمریکا با ایران چیست چراکه آمریکا از قدرت دفاعی و رهبر و سپاه و قدرت نفوذ در منطقه ترس اساسی دارد و با وجود کشور مانند ایران منافع خود در منطقه را در خطر می بیند و میداند هر نقشه ای برای خاورمیانه بکشد ایران با قدرت موشکی و دفاعی خود آنها را برملا می کند.

گفتنی است رسانه ها به مباحث و پاسخ های مسؤولان دولتی در برابر سخنان اخیر ترامپ اشاره کردند که آنها را در ذیل با هم می خوانیم.

همصدایی با ترامپ!

روزنامه وطن امروز نوشت: آقای روحانی! آقای ظریف! خیال‌تان تخت که طرف آمریکایی هر چقدر هم دیوانه باشد، برجام را جلوی دوربین‌ها پاره نمی‌کند! پاره کردن برجام، همین است که علی‌الظاهر باشد و وجود داشته باشد.

ادامه مطلب...

ترامپ عربده کشید و عقب‌نشینی کرد

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: گمان نمی‌کنم نیازی به زمان زیادی دارد تا ببینیم نیروهای آمریکایی تحت تاثیر ابهت سپاه و نیروهای مردمی مرتبط با آن در منطقه به ناچار پایگاه‌های نظامی ثابت و سیار خود را به دولت‌های منطقه واگذار کرده و به نقطه‌ای دیگر نقل مکان کنند.

ادامه مطلب...

چرا می‌گوییم برجام پاره شد؟

روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: وقت آن رسیده است که به یک سؤال مهم پاسخ شفاف داده شود و آن سؤال این است که وقتی می‌گوییم آمریکا از برجام خارج شد یا برجام را پاره کرد، مقصود چیست و چه اتفاقی باید بیفتد تا بتوان گفت آمریکا از برجام خارج شده است؟

ادامه مطلب...

پاسخ به آمریکا در پسابرجام

روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت: امروز وقت آن است که با توجه به سخنان وقیحانه ترامپ و نقض یک سویه اجرای برجام و تحریم‌های جدید و بی‌سابقه، دولت به دستورات خداوند عمل کند و مواضع شفافی را که روحانی در پاسخ به ترامپ مطرح کرد، عملیاتی کند.

ادامه مطلب...

چرا ترامپ نمی‌تواند کسی را اقناع کند؟

روزنامه جوان نوشت: اینکه مبارزه سپاه با تروریسم بی‌ثبات‌سازی تفسیر ‌شود، اما پرورش تروریسم توسط آمریکا امری در جهت منافع ملی، اولین عامل ناتوان‌کننده ترامپ در اقناع‌سازی است.

ادامه مطلب...

درنگی تازه بر ترامپیسم

روزنامه صبح در سرمقاله خود نوشت: بعد از حدود یک هفته، بمب خبری ترامپ منفجر شد؛ با انبانی از اتهام‌های ریز و درشت و سیاست‌های مغشوش و متزلزل که حتی در حد برآورده کردن شعارهای انتخاباتی‌اش نبود.

ادامه مطلب...

سپاه قدرتمند‌تر از گذشته از منافع ملی دفاع می‌کند

روزنامه جوان نوشت: آمریکایی‌ها آرزوی مهار قدرت دفاعی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی و تضعیف سپاه را به گور خواهند برد.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است موضع گیری رییس جمهور ایران در برابر ترامپ و حمایت همه جانبه ایشان و مسؤولان دولتی دیگر از سپاه پاسداران را باید به فال نیک گرفت و با سخنرانی اخیر ترامپ برای همه مسؤولان و ملت  ایران مشخص شد که آمریکا دشمن اصلی این ملت است و هرگز نمی شود به آن در هر شرایطی اعتماد کرد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات