۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۱۵۱۷
معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

استفاده از بستر پست برای ترویج فرهنگ تشیع

مدیرعامل پست کشور گفت: تمام تلاش ما بر این است تا گامی در جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی تشیع که مهد آن در قم است برداریم و از بستر پست برای ترویج فرهنگ شیعه استفاده کنیم.
مهری مدیرعامل پست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین مهری در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی که عصر امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به فعالیت های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ارتباطات سنتی از ابتدا برقرار بوده و پست مهم‌ترین وسیله ارتباطی در سراسر جهان بوده است.

وی افزود: امروزه با گسترش فناوری و نیازهای جوامع، فعالیت های پستی شکل تازه ای به خود گرفته و خدمات متنوع و با سرعت بیشتری به مردم ارائه می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: سه پروژه بزرگ از سوی سازمان پست در استان قم رونمایی شده است که یکی از آنها سامانه یکپارچه مدیریت املاک است که با راه اندازی این سامانه که نرم افزاری دانش بنیان است، در هزینه و وقت شهروندان در موضوع املاک صرفه جویی می شود.

وی اضافه کرد: در واقع شهروندان برای مسائل مربوط به ساخت و یا پیگیری مسائل مربوط به املاک خود باید به 28 نهاد و سازمان دولتی مراجعه می کردند که با راه اندازی این سامانه که در 6 ماه آینده در قم تکمیل می شود هم در زمان و هم هزینه شهروندان صرفه جویی می شود و همچنین گامی بلند در راستای مقابله با فساد و شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد است.

مهری راه اندازی پیک الکترونیکی را از دیگر خدمات شرکت پست در استان قم دانست و خاطرنشان کرد: پیک الکترونیکی از طریق اپلیکیشن در اختیار شهروندان قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن، شهروندان می توانند خدمات پستی خود را با استفاده از پیک موتوری انجام دهند.

وی تأکید کرد: این خدمت در واقع یک سرویس مبتنی بر مکان است که تحول بزرگی در راستای خدمت رسانی راحت و روان ایجاد می کند و سبب می شود تا شهروندان در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت پست جمهورری اسلامی ایران ادامه داد: یکی دیگر از خدمات مهمی که در استان قم انجام شده است، موضوع پست لجستیکی هوشمند و همچنین ارائه خدمات در زمینه محصولات فرهنگی و کتاب است.

وی اضافه کرد: این محصولات از 40 درصد تخفیف پستی در ارسال برخوردار می شوند و امیدواریم بتوانیم در بخش بین الملل نیز این خدمات را ارائه دهیم.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا گامی در جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی تشیع که مهد آن در قم است برداریم و از بستر پست برای ترویج فرهنگ شیعه استفاده کنیم./872/۲۰۲/ح

ارسال نظرات