۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۳۱۳۷۳
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

اجرای مطالبات رهبری اولویت برنامه های حوزه علمیه استان ایلام است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: تلاش تمامی مسؤولان، اساتید و طلاب مدارس علمیه ایلام حرکت در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری است که انقلابی ماندن و انقلابی بودن حوزه در اولویت کارها و برنامه های حوزه علمیه استان ایلام است.
مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جلسه شورای حوزه های علمیه استان ایلام در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: مدارس علمیه استان ایلام در روند پیشرفت و ترقی قرار دارند.

وی افزود: در حوزه های علمیه استان ایلام ۵۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند که سالانه داوطلبان ورود به حوزه و تحصیلات حوزوی در استان بیشتر می شود.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: مدارس علمیه استان با نگاه کیفی در حال حرکت است که این از برنامه های رییس عالی حوزه های علمیه کشور آیت الله اعرافی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه یکی از برنامه های رییس عالی حوزه علمیه کشور سطح بندی مدارس علمیه از نظر کیفی است، گفت: باید تلاش کرد که مدارس علمیه استان در سطوح بالای کیفی قرار بگیرند که این کار نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که با توجه به امکانات استان ایلام باید یک رشته تخصصی در آن دایر شود لذا با پیگیری و مکاتبات لازم توانستیم بحمدالله مرکز تخصصی را در رشته کلام راه اندازی کنیم.

این مدرس حوزه ابراز داشت: از مدارس علمیه استان ۴ مدرسه تا پایه ۶ در حال فعالیت هستند که باید تلاش کرد سایر مدارس نیز تا این مقطع پذیرای طلاب باشند.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: در حال ساخت حوزه جامع هستیم که این یکی از پروژه های عظیم در حوزه ایلام محسوب می شود که بحمدالله کارهای اجرایی آن شروع شده و در این زمینه نیازمند توجه مسؤولان به این مساله هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: تمامی تلاش مسؤولان، اساتید و طلاب مدارس علمیه ایلام حرکت در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری است که انقلابی ماندن و انقلابی بودن حوزه در اولویت کارها و برنامه های حوزه علمیه استان ایلام است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات