۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۳۱۳۲۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

روشنگری و بصیرت بخشی وظیفه خطیر روحانیت است

مدیر حوزه علمیه لرستان بصیرت بخشی و روشنگری را وظیفه خطیر روحانیت خواند و گفت: این قشر با انجام وظیفه خود و آگاه سازی آحاد مردم باید خنثی کننده تفکر سکولار باشند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه و بین آحاد مردم بیان داشت: این حضور در راستای ترویج و تبیین مکتب اهل بیت(ع) و نهادینه سازی ارزش ها است.

وی با اشاره به هدف دشمن در جهت ترویج فرهنگ سکولار و جدا سازی دین از سیاست افزود: مبلغان نباید نسبت به ارزشها و واقعیت های روز جامعه بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی در متن دین است، عنوان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با طرح توطئه های مختلف در پی تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان مبلغان را زبان گویای انقلاب خواند و گفت: روحانیت با توجه به وظیفه خطیری که درعرصه تبلیغ و اطلاع رسانی بر دوش دارد، باید در جهت بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم در برابر دسیسه های دشمنان گام بردارد.

وی اظهار داشت: با تبعیت از ولی فقیه و ادامه راه شهدا و امام راحل باید در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشت و سد راه توطئه های دشمنان شد.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه اگر روحانیت با زندگی اجتماعی و حکومت اسلامی کاری نداشته باشد، فردی بی خاصیت است، این شخص در انجام وظیفه خود موفق نخواهد شد.

وی بیان کرد: برای جداسازی روحانیت از نظام و اینکه روحانی به امور جزئی پرداخته و از ارزشهای اسلامی و دینی غافل شود، خواسته دشمن بوده و روحانیت باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشد.

مدیر حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: روحانیت همواره که در بین مردم حضور دارد، باید نسبت به مسائل و مشکلات روز جامعه آگاه باشد و با بصیرت بخشی به جامعه و روشنگری بین نسل جوان هجمه های دشمن را در زمینه های مختلف خنثی کند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات