۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۱۷۰
مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد؛

نام نویسی ۴ هزار لرستانی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت لرستان از نام نویسی چهار هزار زائر لرستانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون ویزای یک هزار و ۷۰۰ نفر از زائران صادر شده است.
مدیرکل حج و زیارت لرستان

محمد خسروی، مدیر کل حج و زیارت استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی بیان داشت: زائران اربعین باید در سامانه سماح نام نویسی کنند.

وی عنوان داشت: زائران جهت نام نویسی در سامانه سماح می توانند در منزل و یا با مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اینکه دفاتر خدمات پستی، خدمات زیارتی و دفاتر موقت کار ‌نام نویسی زائران را انجام می‌دهند، افزود: در 58 نقطه استان در کار نام نویسی زائران را انجام می دهند.

خسروی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار زائر لرستانی در سامانه سماح نام نویسی کرده است، افزود: تاکنون ویزای یک هزار و  700 نفر نیز صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه پس از دریافت مدارک در کمتر از سه روز ویزا صادر و به زائران تحویل داده می شود، خاطرنشان کرد: از بین افرادی که نام نویسی کرده اند بیش از دو هزار نفر مدارک خود را تحویل دفاتر زیارتی داده اند.

وی با اشاره به صادر شدن ویزا برای زائران به صورت انفرادی بیان داشت: هزینه ویزا نیز 40 دلار بوده و معادل ریالی آن توسط بانک مرکزی در سامانه تعریف خواهد شد.

خسروی با تأکید بر ضرورت دریافت ویزا از دفاتر مجاز خاطرنشان کرد: این امر ضروری و مهم بوده تا زائران با پرداخت هزینه ها مشمول بیمه نیز شوند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات