۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۳۱۱۶۳
آیت الله سعیدی:

حضور شهدا نشانه ادامه دار بودن خط نورانی سیدالشهدا است

امام جمعه قم با بیان این که حضور شهدا نشانه ادامه دار بودن خط نورانی سیدالشهدا است، گفت: پیام حضور شهدا این است که باید راه امام حسین(ع) ادامه داده شود تا شاهد حضور حضرت مهدی آل محمد(عج) باشیم.
آیت الله سعیدی

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت حضرت معصومه(س) در حاشیه برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام که در مدرسه معصومیه به خاک سپرده شدند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور پرشور شخصیت های حوزوی، طلاب و فضلای انقلابی و مردم ولایتمدار قم تقدیر کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: در ایام شهادت سیدالشهدا امام حسین(ع) قرار داریم که در شأن آن بزرگوار در عالم «إنّ الحسین مصباح الهدى و سفینة النجاة» بالا نوشته شده است.

آیت الله سعیدی با بیان این که بدون شک نورانیت حضرت اباعبدالله  و نجات بخشی سیدالشهدا به دلیل شهادت ایشان به فرزندان حضرت به ارث رسیده است، اظهار داشت: باید خط نورانی حضرت سیدالشهدا تداوم بخشیده شود.

وی ادامه داد: امروز حضور شهدای گمنام نشان دهنده ادامه دار بودن خط نورانی سیدالشهدا است که مصباح الهدی و کشتی نجات است. پیام حضور شهدا این است که باید راه امام حسین(ع) ادامه داده شود تا شاهد حضور حضرت مهدی آل محمد(عج) باشیم./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات