۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۳۱۱۱۵
آیت الله اعرافی در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در قم:

خاکسپاری شهدا در مدرسه معصومیه نشانه امتزاج حوزه و روحانیت با انقلاب است

مدیر حوزه های علمیه خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه معصومیه را نشانه ماندگاری انقلاب اسلامی و امتزاج حوزه و روحانیت با انقلاب دانست و پیمان حوزه با شهدا را ناگسستنی توصیف کرد.
آیت الله اعرافی سفر آیت الله اعرافی به استان سمنان آیت الله اعرافی در معصومیه تشییع ۸ شهید گمنام دفاع مقدس و خاکسپاری در مدرسه علمیه معصومیه  قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه امروز در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز حوزه قم، علما و طلاب انقلابی میزبان شهیدان سرافراز و نام آور هستند.

وی افزود: در قم پایگاه بزرگ انقلاب اسلامی و حوزه علمیه بیدار آمده ایم تا با انقلاب اسلامی رهبر انقلاب و شهدا پیمان ببندیم، حضور امروز طلاب و فضلا و مسؤولان و بزرگان برای تجدید عهد با شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: کسانی فکر می کردند که انقلاب مشمول زمان و پیر خواهد شد اما امروز می بینیم جبهه مقاومت، امواج خروشان انقلاب اسلامی همچنان زنده و با نشاط بوده و به راه خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی باقی خواهد ماند و راه شهیدان سرافراز تداوم پیدا خواهد کرد و حوزه قم مولد فکر انقلاب و تئوری ولایت فقیه بوده و خواهد بود، حضور طلاب، فضلا، بزرگان و چهره های پیشتاز انقلاب مانند آیت الله یزدی نشان دهنده شور انقلابی در حوزه است.

آیت الله اعرافی ابراز داشت: تشییع شهدا که در آسمان ها و ملکوت اعلا نام آور هستند و تدفین آنها در مدرسه معصومیه نشان از ماندگاری انقلاب و امتزاج حوزه و روحانیت با انقلاب است؛ حوزه و روحانیت خادم ملت و مستضعفان بوده و همواره در صحنه حضور خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حوزه مانند گذشته آماده ایثار و فداکاری است، با ولی عصر(عج)، امام راحل، شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب پیمان می بندیم که حوزه و روحانیت در خدمت به اسلام باقی خواهند ماند، حوزه در کنار مردم و محرومان و مستمندان استقامت خواهد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شهدای حوزه و دانشگاه نشان می دهند که علم و دانش با آرمان و اهداف  بلند گره خورده است، حوزه هیچ گاه از آرمان های بزرگ انقلاب جدا نخواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم ولایتمدار قم و  طلاب و بزرگان در مراسم تشییع و خاکسپاری نشانه روحیه ایثار است که باقی خواهند ماند و استمرار پیدا می کند؛ پیام این حضور به جبهه مقاومت و هم پیمانان انقلاب اسلامی این است که انقلاب و قم بیدار است و انقلاب اسلامی پیر و فرسوده نخواهد شد.

آیت الله اعرافی با بیان این که انقلاب با الهام از امام و شهیدان ، رهنمود رهبر انقلاب و همراهی مراجع و بزرگان قاطعانه به راه خود ادامه می دهد، گفت: حزب الله و جریان مقاومت در برابر استکبار باید قاطعانه باستند که قم و انقلاب بیدار بوده و پشتیبان آنان است.

وی افزود: پیام دوم این مراسم باشکوه به مسؤولان نظام است که باید استوار بایستند و قاطع باشند و در برابر یاوه گویی ها مقابله کنند، ملت ایران عقب نخواهد نشست و حوزه در مسیر استمرار راه شهیدان در کنار مردم و مسؤولان خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که پیام سوم حضور پرشور در مراسم شهدا به دشمنان انقلاب است، اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا و هم پیمانان مستکبر آن بدانند که نزد ملت ایران و دیگر ملت ها منفور هستند و توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات