۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۶۸۱
آیت الله شفیعی:

ارشاد و روشنگری از وظایف روحانیان است

آیت الله شفیعی گفت: تدریس، ارشاد، روشنگری و آگاهی مردم نسبت به وظایفشان از جمله وظایف روحانیان است.
آیت الله شفیعی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین ترحیم آیت الله سیدمحمدحسن آقامیری در مسجد جامع دزفول ابراز داشت: این عالم بزرگوار همواره سعی داشت با مردم با شوخ طبعی و ساده و صمیمی برخورد کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با گرامیداشت نام و یاد مرحوم آیت الله آقامیری به تبیین تلاش های علمی و دینی و فعالیت های وی پرداخت. 

این عالم دینی ارتحال آیت الله آقامیری را به مقام معظم رهبری، مردم دزفول، روحانیان منطقه و خانواده های آقامیری، نبوی و بیگدلی تسلیت گفت و افزود: یک روحانی به تمام معنا، زمانی می تواند یک روحانی باشد که به تمام وظایف خود عمل کند که آیت الله آقامیری از این جهت یک روحانی به تمام معنا بود.

آیت الله شفیعی تدریس، ارشاد، روشنگری و آگاهی مردم نسبت به وظایفشان را از جمله وظایف روحانیان دانست و گفت: آیت الله آقامیری از هیچ کدام از این وظایف کوتاهی نمی کرد و بدون هرگونه تبلیغ، خالصانه به انجام وظایف می پرداخت که همه ما باید از ایشان الگو بگیریم.

وی ضمن تقدیر از مردم دزفول به واسطه تجلیل از مقام آیت الله آقامیری گفت: باید از عالمان و بزرگان تا زمانی که زنده هستند تجلیل کرد زیرا هرگاه عالمی از دنیا برود هیچ چیزی خلا حضور وی را پر نمی کند./9456/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات