۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۰۴۵۵

اجرای طرح تربیت خانواده مبلغ برای نخستین بار در قم

مدیر مؤسسه آموزش‌ مبلغ دارالزهرا(س) از اجرای طرح تربیت خانواده مبلغ برای نخستین بار در قم خبر داد و گفت: خانواده یک مبلغ در امر تبلیغ می‌توانند همراه و کمک خوبی در کنار مبلغ باشند.
ابوالحسن معنوی مؤسسه دارالزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی، مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س)، امروز در آیین آغاز سال تحصیلی مؤسسه دار‌الزهرا(س) که در سالن‌ همایش‌های این مؤسسه برگزار شد، بیان داشت:‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن صافی گلپایگانی، فرزند حضرت آیت‌الله گلپایگانی به سبب دغدغه‌ای که در نشر معارف دین دارد، اقدام به ساخت چنین مجموعه‌ای کرده است.  

حجت‌الاسلام معنوی با بیان این که این مؤسسه تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی است، اظهار داشت: این مؤسسه امروز ششمین دوره آموزش‌های بلند مدت خود را آغاز می‌کند.  

وی ابراز داشت: بهره‌گیری از اساتید مجرب و برنامه‌ریزی دقیق در دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه به شمار می‌آید.

 مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تصریح کرد: به سبب احساس نیازی که در مسایل اعتقادی در جامعه وجود داشت، این مجموعه راه اندازی شد تا در آموزش و حمایت از تبلیغ و مبلغ نقش اساسی داشته باشد.

وی با تأکید بر این که تاکنون بیش از 490 مبلغ در رشته‌های مختلف از این مؤسسه آموزشی تبلیغی فارغ التحصیل شده‌اند، گفت: تمام موضوعاتی که در این مؤسسه بر طلاب آموزش داده می‌شود، در موضوعات کاربردی و تبلیغی مورد نیاز یک مبلغ بوده است.

حجت‌الاسلام معنوی خاطرنشان کرد: این مؤسسه برای نخستین بار در کشور افزون بر آموزش‌های تبلیغی به دانش‌پژوهان خود، تربیت خانواده مبلغ را نیز در برنامه‌های خود دارد، چرا که خانواده یک مبلغ همواره در کنار او حضور دارند و با آموزش‌هایی که فرا می‌گیرند، در امر تبلیغ می‌توانند همراه و کمک خوبی در کنار مبلغ باشند.

وی با تأکید بر این که مبلغان و فارغ التحصیلان مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) یکی از موفق‌ترین مبلغان به شمار می‌آیند، عنوان کرد: طلابی در این مجموعه پذیرش می‌شوند که دغدغه و فعالیت‌های تبلیغی داشته باشند، به همین علت پس از آموزش‌های تخصصی تبلیغی در این مؤسسه می‌توانند به سؤالات و شبهات عقیدتی پاسخ دهند. /878/پ۲۰۲/ی

اکتای بهمنی
ارسال نظرات