۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۳۰۰۵۹
مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی:

فرزند ارزشمندترین ثمره زندگی پدر و مادر است

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: فرزند ارزشمندترین ثمره زندگی پدر و مادر است؛ به همین دلیل خانواده ها باید با نظارت دقیق سعی در حفاظت از ثمره های زندگی خود داشته باشند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی

حجت الاسلام علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اظهار کرد: فرزند ارزشمندترین ثمره زندگی پدر و مادر است و به همین دلیل خانواده ها با نظارت دقیق سعی در حفاظت از ثمره های زندگی خود دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: آیات و روایات بسیاری در تاکید بر تربیت صحیح فرزندان از سوی والدین وجود دارد که نشانگر اهمیت نقش خانواده در تربیت فرزندان است.

حجت الاسلام رودبارانی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در گمراه کردن نسل جوان جامعه اسلامی، اضافه کرد: امروزه هجمه های دشمنان در ابعاد مختلف جوانان جامعه اسلامی را تهدید می کند و به همین علت خانواده ها باید ابعاد نظارتی خود را گسترش دهند.

معلم شخصیتی مهم و تاثیرگذار در شکل گیری شخصیت فرزندان

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: خانواده ها باید با نظارت دقیق بر دوستان، فضای مجازی، همسایه ها و هم کلاسی فرزندان خود بتوانند افراد شایسته و صالحی را تحویل جامعه دهند.

حجت الاسلام رودبارانی معلم را یک شخصیت مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: دانش آموزان ساعات زیادی را در مدرسه سپری می کنند و به همین جهت معلم در شکل گیری شخصیت فرزندان تاثیر بسزایی دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: دانش آموزان بهترین ساعات روز خود را در مدرسه می گذرانند و معلم دارای تفکر الهی می تواند با استفاده از این فرصت تاثیر مثبتی بر دانش آموزان بگذارد.

حجت الاسلام رودبارانی ابراز کرد: پایه گذاری شکل گیری شخصیت دانش آموزان از سوی معلم انجام می شود که تفکرات دینی و الهی او بر این امر تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وحدت رویه سبب آرامش درونی می شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: یکی از آسیب های پیش روی دانش آموزان، نبود وحدت رویه در بین خانه و مدرسه است که سبب سردرگمی دانش آموزان می شود.

حجت الاسلام رودبارانی در ادامه بیان کرد: آرامش درونی فرزندان، نهادینه شدن ارزش ها در فرزندان و مکمل بودن خانه و مدرسه از اثرات مثبت وحدت رویه خانه و مدرسه است./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات