۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۶۱۱
حجت‌الاسلام و المسلمین قوامی:

آزادی‌های بی‌قید و بند می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکر جوامع وارد سازد

امام جمعه پردیسان با بیان این که آمریکا رو به زوال است، گفت: حمل سلاح در آمریکا قانونی است در حالی که آزادی‌های بی‌قید و بند می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکر جوامع وارد سازد.
حجت الاسلام و المسلمین قوامی

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به واقعه تیر‌اندازی اخیر در لاس‌وگاس آمریکا، اظهار داشت: دولت آمریکا با تصویب قانونی، مانع از ورود مسلمانان به آمریکا می‌شود در حالی که دولت‌های مختلف آمریکایی در اتخاذ تصمیمات خود همواره دچار اشتباه می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تأکید بر این که آمریکا شیطان بزرگ است، ابراز داشت: تصمیمات شیطان همیشه برخلاف تصمیمات الهی و ضد بشری خواهد بود.

وی با بیان این که آمریکا هیچگاه در جهت مصلحت انسان‌ها گام برنداشته و رویکرد صحیحی ندارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با ظهور خود توانست اسلام حقیقی را بر مردم جهان آشکار سازد اما دشمنان این دین با اسلام هراسی می‌کوشیدند تا در برابر گسترش سریع اسلام در جهان جلوگیری کنند اما حادثه اخیر نشان داد مسلمانان حقیقی هیچ‌گاه بر مردم بی‌گناه آسیب نمی‌رسانند.

امام جمعه پردیسان با بیان این که آمریکا رو به زوال است، خاطرنشان کرد: حمل سلاح در آمریکا قانونی است و این در حالی است که آزادی‌های بی‌قید و بند می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکر جوامع وارد سازد.

وی با اشاره به تیر‌اندازی‌های گروهی مکرر در ایالات مختلف آمریکا، عنوان کرد: پس از آغاز قرن بیست و یکم، وقایع شوم آمریکا از حادثه 11 سپتامبر آغاز شد و تا به امروز مدام شاهد حادثه‌‌های تیراندازی مختلف در مدارس، کلوب‌ها و خیابان‌های این کشور هستیم.

مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی آمریکا را کشوری با مشکلات اقتصادی فراوان ارزیابی کرد و گفت: هر چند عربستان به بهانه خرید سلاح 400 میلیارد دلار به آمریکا تزریق کرد اما آمریکا برای خروج از بحران اقتصادی به بیش از این میزان پول نیازمند است.

وی با تأکید بر این که حوادث اخیر لاس‌وگاس تنها گوشه‌ای از چهره حقیقی آمریکا است، اظهار داشت: هر کشوری دارای مشکلاتی است اما مشکلات آمریکا ریشه‌ای بسیار عمیق دارد، از این رو بی‌تردید در آینده‌ نیز شاهد چنین حوادثی خواهیم بود./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات