۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۲۹۴۵۹
۱۳ مهرماه؛

مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی در لرستان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از تغییر زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی در استان خبر داد و گفت: این مراسم ۱۳ مهرماه در مرکز استان لرستان برگزار می شود.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه 30 شهریورماه گذشته زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی اعلام شده بود، بیان داشت: این مراسم به 13 مهر ماه جاری موکول شد.

وی افزود: در راستای تداخل برنامه های حوزه به مناسبت های مختلف زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی تغییر کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی با تجلیل از 50 اثر برتر پژوهشی طلاب در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه به رشد کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت های پژوهشی طلاب در مدارس علمیه عنوان کرد: اساتید پژوهش در مدارس فعالیتی منسجم و کاربردی دارند.

حجت الاسلام پنام یادآور شد: در طول سال تحصیلی نیز همواره کارگاه های آموزشی و پژوهشی در جهت ارتقای سطح آگاهی پژوهشی و فعالیت اساتید پژوهش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طلاب نیز با حضور اساتید پژوهش در کارگاه های پژوهشی شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: هدف از اجرای این کارگاه ها ارتقای سطح علمی طلاب و انجام فعالیت های پژوهشی مؤثر در حوزه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از دیگر امکانات حوزه در جهت ارتقا و هدایت فعالیت پژوهشی طلاب خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون 300 کتابچه بین طلاب مدارس علمیه استان توزیع شده است.

وی هدف از انجام فعالیت های پژوهشی و برگزاری مسابقات در این حوزه را تقویت انگیزه پژوهشی طلاب و هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای حوزه و جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) و مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد بیشترین مشارکت را در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان داشتند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی در لرستان، 13 مهر ماه جاری با حضور دبیر جشنواره علامه حلی (ره) کشور، مدیران و مسؤولان حوزه و طلاب لرستان، در سالن همایش جهاد کشاورزی استان برگزار می شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات