۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۲۸۳۸۹
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اساسی‌ترین کار روحانیت در عرصه تبلیغ معرفی ولایت است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه باید اساسی‌ترین کار ما در عرصه تبلیغ معرفی ولایت باشد، گفت: اگر در دورانی که فرصت تبلیغ در اختیار ما قرار دارد در تبلیغ ولایت کوتاهی کنیم، هیچ کاری انجام نداده‌ایم.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار طلاب طرح تبلیغ آیینه ظهور که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) با یزید بیعت نکردند و تأکید کردند که هر کسی هم‌سنخ من باشد تا قیامت با کسی که هم‌سنخ یزید باشد بیعت نخواهد کرد و با این کار نقشه دین را برای ما ترسیم کردند.

وی اولویت‌بندی در امر تبلیغ را ضروری دانست و اظهار کرد: ضروری است تبلیغ ولایت اولویت قرار گیرد زیرا خداوند در غدیر به رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر رسالت خود را به انجام نرسانی هیچ کاری انجام نداده‌ای و رسالت پیغمبر(ص) هم همان معرفی ولایت امام علی(ع) بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید اساسی‌ترین کار ما در عرصه تبلیغ معرفی ولایت باشد، خاطرنشان کرد: اگر در دورانی که فرصت تبلیغ در اختیار ما قرار دارد در تبلیغ ولایت کوتاهی کنیم، هیچ کاری انجام نداده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: جوانان به خاطر قلب پاکی که دارند، اثر زیادی از معارف الهی و دینی می‌پذیرند و باید در این ایام برنامه‌های مؤثری برای جوانان تدوین شود./873/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات