۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۲۸۳۲۹
مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی:

شهدا نماد صبر و مظهر عزت ایران اسلامی هستند

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهدا نماد صبر و عزت ایران اسلامی هستند، گفت: شهدای ایران اسلامی نماد استقامت هستند و به خوبی توانستند با گذشت و همت سبب افتخار آفرینی شوند.
مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام ایوب سلحشورنیا مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عصر امروز در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اراک، بیان داشت: شهدای والامقام به خوبی توانستند در مسیر معرفت الهی قدم بردارند و نقش آفرینی کنند.

انتقال رشادت‌های دفاع مقدس به نسل جوان

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهدا نماد صبر و عزت ایران اسلامی هستند، گفت: شهدای ایران اسلامی نماد استقامت هستند و به خوبی توانستند با گذشت و همت سبب افتخار آفرینی شوند.

حجت‌الاسلام سلحشورنیا با بیان اینکه شهید حججی با از خودگذشتگی به خوبی توانست رشادت‌های دفاع مقدس را به نسل جوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتقال دهند، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم  ادامه دهنده راه شهدای 8 سال دفاع مقدس و ایران اسلامی هستند.

پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی جهت خاکسپاری شهید حججی در این دانشگاه

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شهید حججی فردا در تهران تشییع می شود، اضافه کرد:‌ این شهید والامقام صبح ششم مهرماه در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

حجت‌الاسلام سلحشورنیا افزود: مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد دادند تا پیکر مطهر شهید والامقام شهید حججی در دانشگاه آزاد اسلامی خاک سپاری شود و افتخارش نصیب دانشگاه آزاد شود و اگر خانواده این شهید بزرگوار موافقت کنند در دانشگاه آزاد نجف آباد به خاک سپرده می شود.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز مردم و مسؤولان باید قدردان زحمات و رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام باشند، اظهار داشت: جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی توانستند نقش آفرین باشند.

حجت‌الاسلام سلحشورنیا  در ادامه با بیان اینکه مدیریت پیشین دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی توانست این دانشگاه را مدیریت کند، اظهار داشت: دکتر حیدری مدیری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی فردی متعهد، مومن و انقلابی است و امیدواریم با مدیریت این بزرگوار دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به اهداف عالیه خود دست یابد.

به گزارش رسا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی مشتمل بر 12 واحد و 4 مرکز آموزشی شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بارتبه جامع دوستاره، ساوه با درجه بزرگ و واحدهای خمین، آشتیان، تفرش،دلیجان، محلات، نراق، جاسب، زرندیه، فراهان و کمیجان با درجه کوچک و مراکز شازند، مهاجران، آستانه و خنداب است و با دارا بودن 45 هزار و 208 دانشجو در  909رشته محل در این استان مشغول به فعالیت علمی فرهنگی است./842/پ202/ب1

ارسال نظرات