۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۲۸۱۹۷
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:

اربعین فرصتی عظیم برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب است

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با تاکید براینکه هیات اندیشه‌ورز باید برای اربعین برنامه ریزی داشته باشد، گفت: ظرفیت عظیم اربعین در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب بسیار مهم است.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، امروز در جلسه شواری هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج طلاب که در مؤسسه فرهنگی هنری مشعر برگزار شد، گفت: امیرمومنان علی(ع) می‌فرمایند: اگر دنبال علم و کار هستید، دنبال کار نو و جدید باشید، از کارهایی که تکراری است پرهیز کنید، مسیری که دیگران رفتند شما دوباره تکرار نکنید، این فضا را تغییر دهید.

وی ادامه داد: امام با اشاره به مثال زنبور عسل فرمودند: زنبور صبح که از کندوی خویش بیرون می‌آید، دو کار مهم تولید عسل و نور را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه با بیان اینکه هیأت‌های اندیشه‌ورز نیز باید به دنبال چیزهای بدیع و تازه باشد، ابراز کرد: قریب به یک سال است رهبر معظم انقلاب اتاق اندیشه‌ورزی را مطرح کرده‌اند؛ امید که اتاق اندیشه‌ورزی یا هیات اندیشه‌ورزی که ایشان مطرح کردند به معنای واقعی در این سازمان پیاده شود.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با تاکید براینکه هیات اندیشه‌ورز باید تقویت شود، گفت: حضور افراد صاحب‌نظر در این جلسه برای بیان مطالب نو و بدیع در راستای بهبود کار بسیار مهم است تا بتوانیم خروجیِ این هیات را به منصه ظهور و عمل برسانیم.

وی با تاکید براینکه نیاز سنجی با توجه به زمان و مکان باید مورد توجه این هیات قرار گیرد، عنوان کرد: امروز با توجه به ایام ماه محرم و صفر ما باید بدانیم چگونه می‌توانیم از این ظرفیت برای رفع نیاز جامعه بهره ببریم.

حجت‌الاسلام گواهی با تاکید براینکه هیات اندیشه ورز باید در فضاهای جدید، ورود پیدا کند، گفت: امروز استفاده و بهره بردن از منابر بسیار مهم است بانوان در جلساتی که دارند می‌توانند با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را متحول کنند.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پایان خاطرنشان کرد: هیات اندیشه‌ورز باید برای اربعین نیز برنامه داشته باشد تا بیشتر بهره را از ظرفیت عظیم اربعین در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلابی داشته باشد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات