۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۲۷۹۸۵
آیت الله علما:

رفع معضلات کرمانشاه نیازمند همدلی مردم و مسؤولان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه رفع معضلات استان کرمانشاه نیازمند همدلی مردم و مسؤولان است گفت: باید از استعدادها و پتانسیل های خدادادی این سرزمین در راه برطرف کردن مشکلات و معضلاتی همچون فقر و بیکاری بهره برد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان در دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه ابراز داشت: امروز استان کرمانشاه نیازمند همدلی مردم و مسؤولان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید از استعدادها و پتانسیل های خدادادی این سرزمین در راه برطرف کردن مشکلات و معضلاتی همچون فقر و بیکاری استفاده کرد.

آیت الله علما عنوان داشت: باید هدف مردم و مسؤولان استان شناسایی و رفع مشکلات موجود باشد و در این راه دلسوزانه و با جدیت اقدام کرد زیرا بیکاری و فقر در استان مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های مؤمنان، همدلی برای برطرف ساختن مشکلات بوده و دیگر نشانه الهی بودن انسان، آبادانی مساجد و حفظ و نگهداری محل عبادت با خداوند متعال است.

وی در ادامه بیان داشت: افرادی که اهل الله هستند در مقابل خداوند خاضع و خاشع بوده و بسیار طلب استغفار می کنند و با یاد خدا و طلب استغفار، از بار گناهان خویش می کاهند.

آیت الله علما مطرح کرد: بندگان اهل الله هیچ گاه تهدید دین خدا را بر نمی تابند و در راه حفظ دین، ایثارگری و جانفشانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت: آنها نسبت به یکدیگر مهربان و رئوف و نسبت به دشمنان دین خدا، غضبناک و قاطع هستند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات