۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۲۷۸۵۶

چاپ سوم کتاب «عاشورا پیامد تغییر ارزشها» منتشر شد

این کتاب که نوشته حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی (رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) است در پنج فصل تدوین و نگاشته شده است.
عاشورا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نشر معارف چاپ سوم کتاب «عاشورا پیامد تغییر ارزشها» نوشته حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی (رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم منتشر شد.

کتاب «عاشورا پیامد تغییر ارزشها» درصدد است واقعه نینوای پُرنوای حسینی(ع) را با رویکردی اجتماعی، نظاره کرده و با تکیه بر آموزه‏ های جامعه‏ شناسی وارد آن مقطع تأثیرگذار از تاریخ گردد تا بلکه به لطف حسینی بتوانیم دریابیم که چرا و چگونه جمعی به نام مسلمان و امت محمد! با آن همه دنائت و جسارت، راه به روی فرزند نگین خلقت، تاج آزادمردان عالم، بسته و در سرزمین طف، جنایتی مرتکب شدند که زمین تا قیامت از خجلت، سر به زیر پای انسانیت نهاده است؟

این کتاب در پنج فصل تدوین و نگاشته شده است: سقیفه و پیامدهای آن، نقش معاویه در تغییرات ارزشی جامعه، پیامد سیاست های کارگزاران سقیفه، حادثه نینوا پیامد تلخ تغییر ارزشها، جمع بندی و رهاورد تحقیق و درسهای عاشورا برای جامعه امروز.

نشر معارف  چاپ سوم کتاب عاشورا؛ پیامد تغییر ارزشها را در 168 صفحه و قطع رقعی به قیمت 7500 تومان منتشر کرده است./925/د 103/ش

ارسال نظرات