۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۷۹۸
معاون امور تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه امام صادق الوان مطرح کرد؛

راه اندازی دوره سیر مطالعاتی شهید مطهری در مدرسه علمیه امام صادق الوان

معاون امور تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان، گفت: بنا داریم در سال تحصیلی جدید پس از دوسال وقفه به دلیل مشکلات بودجه مالی و خرید کتب، طرح سیر مطالعاتی شهید مطهری برای طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) راه اندازی شود.
منصوری

حجت الاسلام هادی منصوری، معاون امور تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با تشریح فعالیت های تبلیغی و تهذیبی این مدرسه، اظهار داشت: برای ایام محرم و صفر بیشتر تمرکز برنامه های حوزه را برای اعزام طلاب به منظور تبلیغ گذاشته ایم که طلاب از لحاظ امور تبلیغی به سطح بالایی برسند.

معاون امور تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان در ادامه بیان داشت: هدف تبلیغ طلاب و روحانیان مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان در مناطق مجاور به منظور تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و تبیین نکات اخلاقی آن حضرت و سیرت اهل بیت علیهم السلام برای مردم است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: دو سال پیاپی حوزه امام صادق الوان میزبان همایش تبلیغ بود اما امسال به دلیل مصادف بودن با ایام امتحانات و آغاز سال تحصیلی این همایش برگزار نشد؛ البته در شهرستان مجاور یعنی شهرستان شوش این همایش برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری ابراز داشت: قرار است بعد از دهه محرم برای ایام اربعین حسینی مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان ویژه برنامه های خوبی را برای این ایام داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بنا داریم طلاب را به طور نمادین و به صورت کاروان پیاده و یا با تاسیس موکب عزاداری طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان برای ایام اربعین حسینی سهیم باشیم.

معاون امور تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان درباره مبلغان اعزام شده به مناسبت ایام محرم، تصریح کرد: در این ایام که مصادف است با سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) نزدیک به 15 روحانی و 25 طلبه به مناطق تبلیغی اعزام شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به راه اندازی مجدد دوره سیر مطالعاتی شهید مطهری در مدرسه علمیه امام صادق(ع) پس از دوسال وقفه، گفت: طرح سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری پس از دوسال مشکل بودجه مالی و خرید کتب دوباره در سال تحصیلی جدید قرار است برای طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان راه اندازی شود.

حجت الاسلام منصوری در پایان بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید با هماهنگی بیشتری که با معاونت آموزش خواهیم داشت برنامه های تهذیبی را در ساعات مجزا و جدا شده ای از ساعات کلاسهای آموزشی قرار خواهیم داد تا از دو جنبه آموزشی و تهذیبی، طلاب لطمه نخورند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات