۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۷۷۳
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

اعلام آخرین مصوبات فراکسیون روحانیت مجلس

نماینده مردم قم در مجلس شورای، مصوبات صورت پذیرفته در اولین جلسه فراکسیون روحانیت در نیمه دوم سال جاری را تشریح کرد.
حجت الاسلام ذوالنوری

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا درباره جلسه صبح یک‌شنبه دوم مهرماه فراکسیون روحانیت، گفت: در جلسه امروز فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گزارشی از رفتار سخیف رئیس جمهور آمریکا(ترامپ) مطرح شد و اعضای فراکسیون روحانیت پس از استماع این گزارش به تقبیح سخنان مطرح شده از سوی ترامپ در صحن سازمان ملل عیله ایران پرداختند.

وی افزود: اعضای فراکسیون روحانیت تاکید کردند که باید در برابر حرکات ترامپ بسیار هوشیارانه و مدبرانه عمل کرد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به برنامه‌های آتی فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی، عنوان داشت: بنا داریم در آینده نزدیک به دیدار مراجع تقلید برویم. یکی از دیگر از برنامه‌هایی نیز که مورد برنامه‌ریزی قرار گرفته، دیدار از مراکز حوزوی و فرهنگی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دهه «امر به معروف و نهی از منکر»، اظهار داشت: اجرای کامل قانون امر به معروف و نهی از منکر یکی از مواردی است که فراکسیون روحانیت مجلس شورای درباره آن اصرار دارد.

وی ادامه داد: در هفته جاری فراکسیون روحانیت یک بیانیه درباره دهه امر به معروف و نهی از صادر خواهد کرد، ضمن اینکه اعضای این فراکسیون تلاش می‌کنند در جهت اجرایی شدن قانون مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر دیداری با شخص رئیس جمهور داشته باشد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: دلیل انجام دیدار با رئیس جمهور این است که قانون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دولت با بی‌مهری مواجه شده است./856/۳۰۲/ص

ارسال نظرات