۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۲۷۷۰۹
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي تاكيد كرد؛

ضرورت تعامل و همكاري براي خدمت در خور شأن به زائران و مجاوران بارگاه رضوي

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: اگر هدف ما از پذيرش مسؤوليت جز خدمت به مردم باشد، شكست خورده‌ايم و دچار خسران شده‌ايم.
جلال بختیاری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد سيد مرتضي بختياري در آئين توديع و معارفه شهردار مشهد مقدس ضمن عرض تسليت فرارسيدن ايام محرم الحرام و عزاي اهل بيت(ع) اظهار داشت: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري با الگوگيري از سيره و سبك مديريتي اسلامي، خود را خادم و نوكر مردم توصيف كردند و در منابع حديثي و روايي ما نيز به اين مهم تاكيد فراوان شده است.

وي تصريح كرد: توليت معزز آستان قدس رضوي تعامل سازنده و اثربخش با دستگاه هاي اجرايي و خدمت رسان استان براي حل مشكلات مشهد مقدس و افزايش سطح خدمات و رفاه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي را از رويكردهاي جدي و مهم اين نهاد معنوي مي‌دانند.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با اشاره به افزايش تشرف زائران در سالهاي اخير و پيش بيني حضور 40 ميليون زائر در سال 1400 اظهار داشت: مشهد مقدس شهري بين المللي است و با ساير مزاكز استانهاي كشور تفاوت هاي فراوان دارد. اصلاح امور اين شهر همت و تلاش مسئولان و خدمتگزاران ملي و استاني را مي طلبد.
وي در ادامه ضمن تقدير از خدمات شهردار سابق و اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: به همه خدمتگزاران مردم در دوره قبل مديريت شهر مشهد مقدس خداقوت مي گويم و نتيجه اقدامات آنها در در تاريخ شهر مشهد ماندگار خواهد شد.

بختياري همچنين با تبريك مسئوليت جديد به شهردار و اعضاي شوراي شهر جديد مشهد گفت: عملكرد خوب آقاي تقي زاده خامسي گواهي از شخصيت ايشان است. شهردار جديد مشهد كه سابقه آشنايي بنده با ايشان بيش از 30 سال است، انساني فني و متخصص است كه خدمت را پيشه كار خود مي كند و هرگز در تصميمات خود سياسي كاري نمي كند./۹۷۰۵/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات