۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۲۷۵۶۵
نماینده پارلمان لبنان:

برخی حاکمان عرب در برابر ترامپ رکوع و سجود می کنند

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اینکه برخی حاکمان عرب در برابر ترامپ رکوع و سجود می کنند، از مواضع رییس جمهور لبنان تقدیر کرد.
نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان در مجلس عزاداری که از سوی حزب الله لبنان در منطقه قانا برگزار شد از مواضع میشل عون رییس‌جمهور این کشور تقدیر کرد و گفت: سخنان میشل عون در مجمع عمومی سازمان ملل و دفاع وی از حقوق ملی لبنان مایه افتخار است. وی به بدون توجه به انتقادات و هجمه ها به سخنرانی و دفاع از وطن پرداخت.

وی افزود: لبنانی ها در حالی چنین سخنان با عزتی را گوش دادند که معمولا به این سخنان عادت ندارند، زیرا مسئولان سابق چنین سخنانی را بر زبان جاری نمی کردند. میشل عون بر حق ملت لبنان در محافظت از سرزمین و تنوع و تعداد مذهبی و ادیانی تاکید کرد.

موسوی تصریح کرد: سخنان رییس جمهور درباره مقاومت ستودنی است و مقاومت پس از سخنرانی های رییس جمهور از وی تقدیر و تشکر می کند.

نماینده پارلمان اظهار داشت که میشل عون به نمایندگی از همه لبنانی‌ها طرح های جنون آمیز رییس جمهور آمریکا که برخی حاکمان عرب برای وی رکوع و سجده می کنند را به شدت رد کرد و با شجاعت تمام بر حقوق ملی لبنان تاکید کرد.

وی ادامه داد: ما همواره می گفتیم لبنانی هایی که به آزادی و کرامت خود افتخار می کنند رییسی کریم می خواهند که به بهایی اندک خریداری نشود و به جای اینکه فریاد زنده باد لبنان سر دهد با درهم و دینار خریداری شود.

محمد فنیش وزیر ورزش و جوانان لبنان نیز با تقدیر از مواضع میشل عون گفت که مواضع رییس جمهور لبنان در قبال آمریکا کاملا شجاعانه و روشن است. 

وی خاطرنشان ساخت: میشل عون از مسائل اعراب بیشتر از کسانی که ادعای عروبیت می کنند، به دفاع می پردازد./980/ب902/د

ارسال نظرات