۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۵۱۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق استان بوشهر:

ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ حسینی در اوج اقتدار است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و با تاسی از فرهنگ حسینی در اوج اقتدار است.
اعلمی نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد امروز در گردهمایی فرهنگ حسینی، پاسداری و تبیین فرهنگ پاسداری، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال تضعیف و نابودی فرهنگ حسینی، شهادت، ایثار، پاسداری و دفاع مقدس در بین ملت ایران و به خصوص جوانان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه تمام سعی استکبار بر این است که با تضعیف روحیه انقلابی و ولایی جوانان ایران اسلامی به نظام مقدس اسلامی ضربه بزند، ادامه داد: ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تاسی از فرهنگ حسینی در اوج اقتدار و عزت است.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌ها، اعتقادات و فرهنگ حسینی و عاشورایی است که شاکله نظام اسلامی را تشکیل داده است، بیان داشت: این همان فرهنگ تبلور شهادت، ایثار و جهاد در راه خداست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، خاطرنشان کرد: پاسداران با تاسی و الگوگیری از سرور و سالار شهدا و فرهنگ ناب حسینی حافظ و پاسدار این فرهنگ هستند.

حجت الاسلام اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه فرهنگ پاسداری همان فرهنگ حسینی و عاشورایی است و چیزی جدا و یا کمتر از آن نیست، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با این فرهگ توانسته‌اند کاخ‌های ظلم و استکبار را نابود کنند./۸۳۳/د103/ب1

ارسال نظرات