۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۳۴۱

تأکید نماینده آیت الله سیستانی بر پیروی از فقیه عالم

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که مردم باید در همه مسائل زندگی خود باید فقیه عالم پیروی کنند.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته کربلا که در صحن مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام محرم خاطرنشان کرد: انسان نباید اعمال، رفتار و اخلاقش قبل و بعد از عاشورا برابر باشد بلکه این شعائر و اندوه‎ باید بر ما اثر داشته باشد.

وی بر اجرای عدالت، اصلاحات، مبارزه با بی عدالتی، فساد، ظلم و بزهکاری تاکید کرد و بیان داشت: کسانی که مسؤولیتی بر عهده می گیرند باید توجه ویژه بر رعایت عدالت، مبارزه با فساد و ظلم داشته باشند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه مردم باید از رهبری صالح پیروی کنند، اظهار داشت: مردم باید هر رهبر سیاسی و دینی فاسد را محکوم کرده و اجازه ندهند که بر سرنوشت آنان تاثیر بگذارد.

وی افزود: حضرت آیت الله سیستانی همیشه بر انتخاب یک شخص صالح، توانا برای خدمت به مردم و پاک از هرگونه فساد برای پست و مقام‎های کشوری تاکید دارد. شخص فاسد فقط متناسب با مصالح شخصی و دنیایی خود عمل می‎کند.

حجت الاسلام کربلایی بیان داشت: ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب سرکار آمدن افراد فاسد در حکومت‎ها می‎شوند. اصول و مبانی انسانی را باید رعایت و از آن محافظت کند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: مردم باید به فقیه عالم ملتزم باشند و در همه شؤن زندگی اعم از سیاسی، اجتماعی و دستوراتی که صادر می‎کند، پیروی کنند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات