۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۵۲۷۱۹۵
سردار کریمیان:

توطئه‌چینی دشمن در عرصه های فرهنگی تمام‌نشدنی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصلی‌ترین راهبرد دشمن چند قطبی کردن کشور و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان برای راه‌اندازی جنگ مذهبی در منطقه است.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی پنجشنبه شب در آیین تجدید میثاق پاسداران و بسیجیان استان با شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هر چه داریم به برکت خون شهداست و اگر ادامه دهنده راه آن دلیرمردان تاریخ کشور باشیم، مسیر عزت و تعالی محقق طی خواهد شد.

وی با بیان این‌که شهدا مدافع حرم نیز در راه شهدای جنگ تحمیلی قدم گذاشتند و نشان دادند که نسل جدید انقلاب مراسم و مسلک پدران خود را فراموش نکرده است، گفت: شهدایی که این روزها وارد میهن می شوند همان‌هایی هستند که استمرار پیام شهدا را در این دوران به اثبات رساندند.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که آسایش و امنیت خود را مدیون تمام سنگرسازان بی‌سنگر هستیم که در سخت‌ترین شرایط جنگ ایستاده و از خاک، ناموس و وطن دفاع کردند، تصریح کرد: امروز دشمن به خوبی دریافته که از راه تجاوز نظامی نمی‌توانند خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کنند، اما هنوز به توطئه‌چینی در عرصه های فرهنگی و اعتقادی ادامه می دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که اصلی‌ترین راهبرد دشمن چند قطبی کردن کشور و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان برای راه‌اندازی جنگ مذهبی در منطقه است، اظهار داشت: برای مقابله با این توطته دشمن بایستی وحدت و اقتدار خود را حذف کرده و با شناخت مواضع جبهه استکبار به دنبال انسجام حداکثری باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به جریان‌شناسی و دشمن‌شناسی در نیروهای مسلح گفت: دشمنان بدانند که نیروهای مسلح در کنار یکدیگر به صورت متحد و منسجم برای امنیت پایدار کشور فعال هستند و با تحت لوای فرماندهی کل قوا به صورت لحظه‌ای آماده جانفشانی در راه امنیت پایدار کشور هستند.

سردار کریمیان تصریح کرد: استراتژی نظام اسلامی ایران جنگ‌طلبی نبوده اما اگر فردی تعرض کند،جواب کوبنده خواهیم داد. در حال حاضر نیز آماده درگیری همه جانبه در جای جای کشور بدون جابه‌جایی تجهیزات هستیم، به عبارت دیگر هر گونه تهدید دشمنان با پاسخ کوبنده، قاطع و سریع همراه خواهد بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات